چرا ما نمي تونيم?!!!=?utf-8?b?2Kc=?=

 

 

لطفا برای دیدن عکسها در ایمیلهای Gmail بر روی گزینه Display images below در بالا کلیک کنید

agar nemitavanid matn ra bekhanid marahele zir ra anjam dahid:

 ebteda click rast karde sepas az ghesmateEncoding , Unicode( UTF-8) ya  Arabic (Windows) ra entekhab konid

چرا ما نمی تونیم؟!!!!

همه ما در دوران مدرسه زبان انگلیسی رو یاد میگیریم

پس چرا قادر به صحبت و درک معنی سریع نیستیم

چرا؟ چون تکرار نمیکنیم

Ok,I am, Thank you, my name is ... , you are

فقط چند کلمه بالا رو اونقدر تکرار میکنیم که میشه ملکه ذهنمون

پس بقیه کلمات چی میشن؟ ما که تو مدرسه بیش از 4000 لغت میخونیم

برای فهمیدن یک زبان باید معنی لغات اون زبان رو بفهمیم

و برای اینکه فراموش نکنیم باید تکرار کنیم

تعداد لغت ها زیادن و برای تکرار فرصت کم

پس باید لغات رو طبق یک سیستم یاد بگیریم

یک سیستم مثل لایتنر

.

.

.

يادگيري جاويدان

نرم افزار آموزش لغات زبان انگليسي به روش لايتنر

علت فراموشی یک زبان، فراموشی معانی لغات آن زبان است

آنچه را كه یادمی گیرید هرگز فراموش نخواهيد كرد

تحول در يادگيري زبان انگليسي

55000 لغت رايج در زبان انگليسي

 ثبت دائمي لغات در حافظه دراز مدت

 تلفظ اصيل با دو لحجه آمريكائي و بريتيش

استفاده همزمان توسط دو كاربر

سی دی نقره ای در بسته بندی شکیل

نصب آسان ، دفترچه راهنماي استفاده

موزيك آرام بخش و امكانات متنوع ديگر

 

درخانه خرید کنید، در خانه تحویل بگیرید، در خانه پرداخت کنید

قیمت 8500 تومان

 

این نـرم افزار با استفـاده از روش لایتنر ، بیش از 55000 لغت رایج در زبان انگلیسی را برای همیشه در ذهن شما ثبت می کند، بدین ترتیب تماشای فیلمها و خواندن مجلات و گوش دادن به اخبار انگلیسی برایتان مفهوم و قابل درک و لذت بخش خواهد شد. ابتدا چند لغت جدید فرا میگیرید ، روز بعد همان لغات از شما پرسیده می شود در صورتیـکه معانی آنها را بخاطر داشته باشید لغات به مرحله بعد میروند در غیر اینصورت لغات به خـانه اول بازگشته در انتـظار روز بعد خواهند بود . لغات پـاس شده به مرحله بعد ، پس از گذشت 2 روز( 4روز، 8روز، 16روز و یکماه ) از مرحلـه قبلی مـجدداً مورد ســوال قرار میـگیرند ، در صورت بخاطر داشتن ، به مرحله بعد ، وگرنه به مرحله اول بازگردانده می شوند.در صورتیـکه یک لـغت را در مرحله آخــر(یکمـاه پس از آخرین مرور) بیاد داشته باشید مطمئن باشید کـه آن لغت به حــافظه بلند مدت شما منتقل گشتـه اسـت .

 این روش رساندن تمـامی لغـات را به آخرین مرحله تضمین می نماید ، بدین معنی که تمامی لغـات به حافظه بلند مـدت شما انتقـال خواهنـد یافت و شمـا با حفظ بودن معنی حداقل 55000 لـغت رایـج در زبان انـگلیسی به این زبان مسلط خواهید شد .

مشکل اصلی تمامی کسانی که شروع به فراگیری یک زبان دیگر غیر از زبان مادری خود می نمایند فراموش نمودن سریع معانی لغات آن زبان به سبب عدم تکرار می باشد که باعث دلسرد شدن و فراموشی آن زبان با وجود زحمات بسیار می گردد.چنانچه اگر در محیطی که به آن زبان تکلم می شود قرار گیرند آن زبان را بسیار عمیقتر و بهتر فرا خواهند گرفت که دلیل آن تکرار روزمره لغات آنهم با لهجه اصیل می باشد.

این نرم افزار با استفاده از روش لایتنر و با تلفظ اصیل آمریکائی یا انگلیسی باعث می گردد لغات را به شکل صحیح و برای همیشه در ذهن خود ثبت نمائید.

این روش در سال 1972 توسط محقق و روانشناس معروف سباستین لایتنر ارائه شد. هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان از جمله اتریش ، هلند ، آمریکا وحتی ایران نسخه دستی این جعبه بین علاقمندان به یادگیری بدون فراموشی کاربرد دارد.

لایتنر روشی است مطمئن و دقیق برای انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت . در این روش بجای کنترل هر روزه کل مطالب ( که با زیاد شدن مطالب، کاری غیر ممکن و یا بسیار وقت گیر می باشد) فقط با 5 بار تکرار یک مطلب در یک ماه ، روند آموزش به پایان می رسد و آن لغت برای همیشه در ذهن نقش می بندد. نکته حائز اهمیت در این روش آن است که یادگیری( حفظ کردن مطلب ) فقط و فقط یک بار در روز اول انجام شده و 4 نوبت بعدی فقط مربوط به تکرار آن می باشد.

1. منحني فراموشي ابينگ هاووس : اگر انسان يك مطلب را به خوبي فرا بگيرد بعد از 24 تا 48 ساعت تقريباً نصف آنرا فراموش مي كند و پس از حدوداً يك ماه،80% آن را فراموش مي كند، كه نشان می دهد 80% آن در حافظه كوتاه مدت و20% آن در حافظه بلند مدت قرار گرفته است. جعبه يادگيري لايتنر مراحل يادگيري را طوري می پیماید تا با کمترین و مناسب ترين تكرار در قسمت اوج منحني فراموشي، مطالب به حافظه دراز مدت منتقل شوند.

2. آزمايش اسكينر: اين آزمايش ثابت مي كند كه هرگاه پس از عملي بلافاصله پاداش دريافت شود، باعث تشديد آن عمل ميگردد. وقتي شما در يك بازي موفقيتي به دست مي آوريد، پاداشي دريافت خواهيد كرد كه همان امتياز بيشتر است. اين امتياز به شما اشتياق مي دهد كه كماكان با شدت بيشتري به بازي ادامه دهيد. از اين خاصيت در روش يادگيري لايتنر استفاده شده است  اين گونه كه شما پس از يادگيري در هر مرحله به مرحله بعد ميرويد و پاداش مي گيريد. و همين باعث مي گردد شما با تمايل بيشتري از آن استفاده كنيد.

1.  از تكرارهاي اضافي و غير ضروري جلوگيري كرده، باعث اطمينان كامل از يادگيري مي شود. به واسطه تكرار منظم، هيچگاه لغتی را قبل از فراگيري كامل از قلم نخواهيد انداخت.

 2.  به زمان بندي خاص و كسل كننده اي متكي نيست.  هر زمان که فرصت داشتید پشت رایانه نشسته و لغات را مرور نمائید. در صورت عدم استفاده از آن به مدتي طولاني نيز هيچ وقفه اي در امر يادگيري شما ايجاد نشده، جز آنكه مجبور خواهيد شد لغات را(در صورت فراموشی) مجدداً تكرار كنيد.

3.  با دريافت پاداش و امتياز و مشاهده پيوسته موفقيت خود، يادگيري از حالت خسته كننده به يك بازي و امر لذت بخش و دلنشين تبديل مي شود.

4. بدون آن كه نياز به رعايت جدول زماني خاصي براي يادگيري باشيد، در دام زمان بندي سيستم خواهيد افتاد و از نتايج آن بهره مند مي گرديد.  اين شيوه حتي در زندگي شما اثر مثبت گذاشته آن را منظم مي سازد

دارای مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت 8500 تومان

سایت:  www.jarfasoft.com

فروشگاه: www.yourshop.ir

free hit counters

ارسال ایمیل تبلیغاتی با نازلترین قیمت-ارسال شده توسط سیستم تبلیغاتی گیتا

برای ورود به سایت سیستم تبلیغاتی گیتا اینجا را کلیک نمایید

info@gitahost.com                Tel:09192114217-09121431284-09391431284

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر