Nov 04 - New 'تک تاز' feed email from feed2email.net

Hi there!
Here's the latest feed from تک تاز.

Add feeds@feed2email.net to your contact list to make sure you receive all your emails
Make sure to visit feed2email.net to get more feeds sent to your inbox.
To find out which feeds you are subscribed to, or to get further help, just reply to this email.


لغو همکاری بهروز صفاریان با محمدرضا گلزار

Nov 04, 12:28PM

http://www.aksmod.com/wp-content/uploads/2009/10/02.jpg
چندی پیش طی خبری اعلام شد, اوسط آبان ماه کنسرتی به سرپرستی بهروز صفاریان و با حضور محمدرضا گلزار در تهران برگزار خواهد شد. انتشار این خبر بازتاب های منفی و مثبت زیادی در پی داشت، عده ای این گروه را ناهمگون خواندند و اختلاف جایگاه افراد حاضر در این جمع (از نظر موسیقایی) را غیر قابل هضم دانستند و برخی دیگر نیز در کنار هم قرار گرفتن چهره های متفاوت هنری و برگزاری این کنسرت را اقدامی مثبت تلقی کردند.
با نزدیک شدن به زمان کنسرت تماسی با بهروز صفاریان گرفتیم تا از نام سایر اعضای گروه و پیگیری روند تمرینات نوازندگان مطلع شویم اما وی ضمن اعلام لغو شدن همکاریش با این گروه به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «به دلیل نبود شرایط مناسب جهت انجام این حرکت که از کمبود وقت، توقعات نامعقول دوستان، یک دست نبودن سلیقه ی من و مدیریت گروه «ریزار» به لحاظ چارچوب و نحوه ی اجرا نشأت میگیرد، ترجیح دادم این همکاری را به بخش دیگری واگذار و شکل گیری مجدد آن را به زمان دیگری موکول کنم، لیکن این کنسرت در زمان تعیین شده و بدون حضور من نیز صورت خواهد گرفت و من از صمیم قلب برای دوستانم آرزوی سربلندی و اجرایی موفق و خاطره انگیز دارم.»



افزایش قیمت ۵/۲ میلیون تومانی خودرو مزدا ۳

Nov 04, 12:21PM

http://a904.g.akamai.net/7/904/506/v0011/images.autobytel.com/view/aic/MAZDA/MAZDA3/sdn/usa_2007_mazda_mazda3_sdn_4_x_exrrpass75_x.jpg
این هفته اگرچه اتفاق خاصی در بازار خودرو کشور رخ نداد و نمودار قیمت‌ها تغییر و تحول خاصی را به خود ندید‌، اما «گروه بهمن» مدل جدید مزدا۳ را گران کرد.
آن طور که نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت می‌گویند‌، بازار همچنان در رکود به سر برده و مشتریان علاقه خاصی به خرید خودرو از خود نشان نمی‌دهند. ظاهرا این اوضاع‌، روند همیشگی پاییز است و در این فصل کلا خرید و فروش خودرو به رکود می‌رود و معمولا نیز تا اواخر زمستان (شب عید)‌، این رکود ادامه می‌یابد.
البته امسال با توجه به در پیش بودن اجرای رسمی‌قانون یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین‌، رکود بازار شکلی ویژه به خود گرفته است‌، به نحوی که بخشی از مشتریان‌، برای خرید خودرو در انتظار مشخص شدن سرنوشت نهایی بنزین هستند. رکود فعلی بازار خودرو در شرایطی است که ظاهرا اوضاع فروش خودروسازان‌، شرایط طبیعی خود را داشته و به عکس بازار‌، رکودی در آن به چشم نمی‌آید.
افزایش قیمت مزدا۳
اما نگاهی به نمودار قیمت‌ها در بازار خودرو بیندازیم و ابتدا از «گروه بهمن» و محصول این شرکت به نام مزدا۳ جدید شروع کنیم. این خودرو که چند وقتی از ورود آن به خیابان‌های کشور می‌گذرد‌، به یک‌باره دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و هم‌اکنون ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. «گروه بهمن» یکی از شرکت‌های خودروساز بخش خصوصی به حساب می‌آید‌، که برخی از محصولات شرکت مزدای ژاپن را در کشور به مونتاژ می‌رساند.
از گروه بهمن بگذریم و سری به محصولات ایران خودرو بزنیم. در این بین هم‌اکنون پژو ۲۰۶ تیپ۲ که ترمز ضدقفل (ABS)نیز دارد‌، با قیمت ۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در بین مدل‌های پژو ۲۰۶ صندوق دار نیز، V8 در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که این موضوع از ثبات قیمت این خودرو حکایت می‌کند. هم‌اکنون ۲۰۶ صندوق دار V9 نیز ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
به گفته فعالان بازار‌، در حال حاضر پژو ۴۰۵ پرتیراژترین محصول ایران خودرو‌، بدون تغییر خاصی در قیمت‌، ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد و نوع دوگانه سوز آن نیز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. سمند نیز که معمولا بازار با ثباتی دارد، هم‌اکنون در مدل LX بنزینی، قیمتی برابر با ۱۵ میلیون تومان دارد و مدل سورن آن نیز با نرخ ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.LX دوگانه سوز هم در حال حاضر با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
این خودرو همچنین با موتور پایه گازسوز «EF7» نیز به تولید می‌رسد‌ که قیمتی برابر با ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دارد. از بازار پارس نیز خبر می‌رسد که این خودرو در مدل بنزینی‌، ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و نوع دوگانه سوز آن نیز‌، ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
ثبات در قیمت محصولات سایپا
نگاهی نیز به قیمت سایپایی‌ها بیندازیم. به جز زانتیا که شرایطی خاص دارد‌، دو محصول دیگر سایپا فعلا روزهای با ثباتی را در بازار پشت سر می‌گذارند. در حال حاضر‌، پراید بنزین سوز با قیمت هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و نوع دوگانه سوز آن نیز هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
ریو نیز با قیمت ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. این قیمت البته به مدل دنده ای ریو مربوط است و نوع اتومات آن ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. اما سری هم به زانتیا بزنیم‌، خودرویی که این روزها تا جایی که توانسته‌، گران شده است. با توجه به اینکه تولید زانتیا در سایپا به پایان رسیده‌، این خودرو طی دو سه ماه گذشته نوسان قیمتی زیادی را تجربه کرده است. این محصول هم‌اکنون ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
نبض آرام تندر
طی یک ماه گذشته‌، تندر-۹۰ روزهای نسبتا آرامی‌را پشت سر گذاشته است‌، به نحوی که با افزایش تولید این خودرو، نه تنها رشد قیمت آن متوقف شده‌، بلکه سیر نزولی نیز به خود می‌بیند. در حال حاضر تندر-۹۰ در مدل E1‌، که ظاهرا بازار خوبی هم دارد‌، با قیمت ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این قیمت البته به مدل پارس خودرویی E1 مربوط بوده و نوع ایران خودرویی این محصول‌، حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزانتر خرید و فروش می‌شود. تندر E2 نیز در مدل پارس خودرویی‌، با نرخ ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد‌، اما همتای ایران خودرویی آن ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
آنطور که خبر می‌رسد‌، ظاهرا هنوز شماره‌گذاری تندر-۹۰ مدل E0‌، به دلیل عدم نصب ترمز ضدقفل (ABS) متوقف است.



عکسهای سریال «از یاد رفته» با حضور بهنوش طباطبایی،سپیده خداوردی و محمد رضا فروتن

Nov 04, 12:15PM

مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» به نویسندگی و کارگردانی «فریدون حسن‌پور» تمام شد و مراحل تدوین آن به پایان نزدیک می‌شود.
 عکس   عكسهاي سريال  «از ياد رفته» با حضور بهنوش طباطبايي،سپيده خداوردي و محمد رضا فروتن 
به گزارش خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال (از یاد رفته) به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن‌پور که اواخر سال ۸۸در شمال کشور شهرستان تنکابن آغاز شده بود، با ضبط سکانس‌های اروپای این مجموعه که در کشور اتریش در مدت زمان یک ماه انجام شد، به پایان رسید. محمدرضا فروتن، سپیده خداوردی، بهنوش طباطبایی، رضا ناجی، صادق صفایی، رضا فیاضی، عمار آقایی،حوریه میرمحمدی، بهمن صادق حسنی، سیاوش چراغی‌پور، مهدی بوستان‌پرور، آتیه جاوید، فاطمه صادقی، حسین عابدینی، مهران رجبی، سیاوش خیرابی، محسن افشانی، فریبا نادری، سارا منجزی، هومن کیایی و محمدرضا شریفی‌نیا و … بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. این مجموعه ۲۶ قسمتی را علی لدنی برای پخش از شبکه اول تهیه می‌کند.
داستان این مجموعه که بر اساس رمانی به نام از یاد رفته به نویسندگی فریدون حسن‌پور نوشته شده داستان مقاومت انسان در برابر شرایط نافرجام و تراژیک را روایت می‌کند… در این داستان زندگی قهرمانان طی یک دوره چهل ساله تعریف می‌شود.
مهدی حسینی‌وند تا کنون نزدیک به ۸۰ درصد این کار را تدوین کرده است.
محمدرضا فروتن، محمدرضا شریفی‌نیا، بهنوش طباطبایی، هومن کیایی و سارا منجزی بازیگران بخش‌های اروپای این کار بودند.
دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از:
مدیران تصویربرداری: بخش شمال: نادر معصومی، بخش تهران: ایرج عاشوری:مدیران تولید: بخش شمال: شهریار شهباززاده، بخش تهران: اصلان مرتضایی، طراح صحنه و لباس بخش شمال:حسن روح پروری، بخش تهران:سیامک کاری‌نژاد، طراح گریم بخش شمال: محمد قومی، بخش تهران: شهرام خلج، صدابردار:حسین بشاش، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: یوسف روحانی، مشاور رسانه‌ای: حسین باقریان.
 عکس   عكسهاي سريال  «از ياد رفته» با حضور بهنوش طباطبايي،سپيده خداوردي و محمد رضا فروتن
 عکس   عكسهاي سريال  «از ياد رفته» با حضور بهنوش طباطبايي،سپيده خداوردي و محمد رضا فروتن
 عکس   عكسهاي سريال  «از ياد رفته» با حضور بهنوش طباطبايي،سپيده خداوردي و محمد رضا فروتن
 عکس   عكسهاي سريال  «از ياد رفته» با حضور بهنوش طباطبايي،سپيده خداوردي و محمد رضا فروتن
 عکس   عكسهاي سريال  «از ياد رفته» با حضور بهنوش طباطبايي،سپيده خداوردي و محمد رضا فروتن



خبرهای جدید از النازشاکردوست، پولاد کیمیایی و...

Nov 04, 12:00PM

خبرهای جدید از النازشاکردوست، پولاد کیمیایی و...
خون بها دچار نوعی سوءتفاهم شد که علت پخش نشدن آن از سال ۸۵ تاکنون، به عوامل و دست اندرکاران سریال، به گونه ای شفاف بیان نشده است...

پویا امینی و راه رفتن روی خط پویا امینی در فیلم تلویزیونی «راه رفتن روی خط»، به کارگردانی «علیرضا امینی» ایفای نقش می کند. این فیلم اواسط آبان ماه با تکمیل شدن فهرست عوامل و بازیگران، جلوی دوربین خواهد رفت.مطابق برنامه ریزی های انجام شده تصویربرداری « راه رفتن روی خط» در تهران و کاشان انجام خواهد شد. این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، داستان پسری را روایت می کند که مادرش را از دست داده است. وی هم چنین شاهد تصادف پدرش با قطار بوده است. معلم وی تصمیم می گیرد برای تقویت روحیه ، او را با خود به مشهد ببرد. علیرضا امینی که تا چندی پیش فیلم «هفت دقیقه تا پائیز» را بر پرده سینماهای کشور داشت، این فیلم را به سفارش مرکز سیما فیلم کارگردانی می کند. به جز پویا امینی بازیگران دیگری چون معصومه آقاجانی، مهدی صباغی، صفیه آقاجانی ،معصومه موسوی، اکبر احمدی و خسرو شهراز، در« راه رفتن روی خطوط» ایفای نقش خواهند داشت. پویا امینی که در فیلم هایی چون «شام عروسی »حضور داشته است ، بیشتر در فیلم ها و سریال های تلویزیونی بازی می کند. وی چندی پیش با سریال «کلانتر» ، میهمان قاب شیشه ای بود.

الناز شاکردوست در نزدیکی خط پایان
الناز شاکردوست مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی «این جا تاریک نیست»، به کارگردانی «محمدرضا خاکی» می باشد.تاکنون بیش از ۸۰ درصد از سکانس های این فیلم در تهران و جنوب کشور، جلوی دوربین رفته است. قرار است سکانس پایانی «این جا تاریک نیست» ، در سکوی ابوذر و بر روی آب های خلیج فارس فیلم برداری شود.گروه تولید پس از ضبط صحنه های مربوط به تهران و جنوب، کارشان را در اهواز و بوشهر ادامه خواهند داد. این فیلم مضمونی اجتماعی- خانوادگی دارد. به جز الناز شاکردوست بازیگران دیگری ازجمله مصطفی زمانی، پولاد کیمیایی، رضا یزدانی ، نگین سلطانی و کسری خدیور، در «این جا تاریک نیست» نقش آفرینی دارند. الناز شاکردوست به عنوان بازیگری پرکار امسال تاکنون فیلم های «ناسپاس»، «از ما بهترون» و «رسم عاشق کشی» را بر پرده سینماهای کشور داشته است. وی در فیلم «باد در علفزار می پیچد» خسرو معصومی یکی از متفاوت ترین بازی هایش را ارائه داده است.

پولاد کیمیایی میهمان قاب شیشه ای می شود پولاد کیمیایی - محرم امسال با مجموعه تلویزیونی «خون بها»، میهمان شبکه اول سیما می شود. این سریال که کارگردانی آن را «جواد مزدآبادی» برعهده داشته است، در سال ۸۵ ساخته شد اما تاکنون فرصت پخش نیافته بود. سریال «خون بها» در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای به نویسندگی «سعید نعمت ا...» ، ایام محرم امسال به صورت شب در میان روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت. به گفته محمدرضا شفیعی -تهیه کننده این سریال-«خون بها» دچار نوعی سوءتفاهم شد که علت پخش نشدن آن از سال ۸۵ تاکنون، به عوامل و دست اندرکاران سریال، به گونه ای شفاف بیان نشده است. به جز پولاد کیمیایی، سیاوش طهمورث ، پوراندخت مهیمن، کاظم افرندنیا،لیلا اوتادی، حبیب دهقان نسب، عبدالرضا اکبری، سولماز غنی، شهرام عبدلی، شهره سلطانی، احمد قادری و مهدی فقیه، در «خون بها» ایفای نقش کرده اند. پولاد کیمیایی به تازگی بازی در جدیدترین فیلم پدرش مسعود کیمیایی را با عنوان «جرم» به پایان رسانده است.

سحر دولتشاهی در یک توطئه فامیلی سحر دولتشاهی در مجموعه تلویزیونی «توطئه فامیلی» به کارگردانی «رامبد جوان» ، ایفای نقش می کند. تاکنون ۲۵ درصد از تصویربرداری این سریال که قرار است نوروز سال آینده پخش شود، به پایان رسیده است. گروه تولید هم اکنون در رامسر مشغول ضبط صحنه های این سریال هستند. «توطئه فامیلی » در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای، بر اساس فیلم نامه ای از «فلورا سام» تهیه می شود. این سریال داستان صاحب شرکتی را روایت می کند که در آستانه مرگ قرار گرفته است. وی تصمیم می گیرد نیمی از اموالش را، به پسر شریک سابقش بدهد اما اتفاقاتی مانع این اجرای تصمیم می شود. به جز سحر دولتشاهی بازیگران دیگری چون امیر جعفری، آناهیتا همتی، جمال اجلالی، مریم امیرجلالی و خسرو احمدی در «توطئه فامیلی» حضور دارند. سحر دولتشاهی تابستان امسال با فیلم «طلا و مس» همایون اسعدیان ، میهمان سینماهای کشور بود.
 



تصاویر صفحه اول روزنامه های ورزشی 13/8/1389

Nov 04, 11:57AM



 
 
 
 
 
 
 
 
 



گزارش تصویری از لیگ قهرمانان اروپا

Nov 04, 11:53AM


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



آهنگ جدید و بسیار زیبا از محمد طیار به اسم خیانت

Nov 04, 11:49AM

آهنگ جدید و بسیار زیبا از محمد طیار به اسم خیانت


محمد طیار آهنگ خیانت
برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید
فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps
فرمت : Ogg / کیفیت : 56Kbps




نرخ امروز طلا سکه ارز 13 آبان 89

Nov 04, 11:44AM

http://lukadium.files.wordpress.com/2007/11/coin.jpg
پيش بيني قيمت طلا،نقره و مس (تومان)-ساعت به روز رسانی:15:10:10
قيمت هر مثقال طلای 17 عيار: 150380
قيمت هر مثقال طلای 18 عيار: 159970
قيمت هر گرم طلای 18 عيار: 34710
قيمت هر گرم نقره : 860
قيمت هرکيلو گرم مس : 8980
قيمت طلا در بازار ايران(تومان)-ساعت به روز رسانی: 12:07 پنجشنبه 132/08/89
قيمت هر مثقال طلای 17 عيار: 150200
قيمت هر مثقال طلای 18 عيار: 159790
قيمت هر گرم طلای 18 عيار: 34670
قيمت هر مثقال طلای 19 عيار: 168310
قيمت هر  گرم طلای 19 عيار: 36590
قيمت هر مثقال طلای 20 عيار: 177470
قيمت هر  گرم طلای 20 عيار: 38580
قيمت هر مثقال طلای 21 عيار: 186420
قيمت هر  گرم طلای 21 عيار: 40530
قيمت هر مثقال طلای 22 عيار: 195150
قيمت هر  گرم طلای 22 عيار: 42430
قيمت هر مثقال طلای 24 عيار: 213050
قيمت هر  گرم طلای 24 عيار: 46320
پيش بيني قيمت سکه (تومان)-ساعت به روز رسانی:15:10:10
تمام سکه بهار آزادی طرح قديم: 364500
تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 339500
نيم سکه بهار آزادی : 170200
ربع سکه بهار آزادی : 87100
قيمت فروش سکه در بازار ايران(تومان)-ساعت به روز رسانی: 12:07 پنجشنبه 132/08/89
تمام سکه بهار آزادی طرح قديم: 364000
تمام سکه بهار آزادی طرح جديد: 339000
نيم سکه بهار آزادی : 170000
ربع سکه بهار آزادی : 87000


نرخ جهانی کالاهای اساسی(دلار)-ساعت به روز رسانی:15:10:10
قيمت پلاتين: 1734.49
قيمت نقره: 25.26
قيمت مس: 8496.42
قيمت پالاديوم: 664.99
قيمت گندم: 690.5
قيمت سويا: 1238
قيمت ذرت: 578.75
قيمت قهوه: 199.29
قيمت شكر: 30.15
قيمت الوار: 268.89
قيمت بنزين: 213.56
قيمت گاز طبيعی: 3.83
قيمت نفت خام: 85.74


نرخ جهانی شاخص بازارها(دلار)-ساعت به روز رسانی:15:10:10
قيمت Nikkei: 9290
قيمت S&P500: 1203.75
قيمت NASDAQ: 2175.75
قيمت Dow Jones: 11232
قيمت DAX: 6720.5
قيمت CAC: 3889


نرخ جهانی فلزات(دلار)-ساعت به روز رسانی:09:13 پنجشنبه 13/08/89
قيمت سرب: 2489.9
قيمت روی: 2426
قيمت آلومينيم : 2401
قيمت قلع: 25750
قيمت نيکل: 23620
قيمت فولاد: 495


نسبت ارز ها در بازار جهانی-ساعت به روز رسانی:15:10:10
يورو به دلار: EURUSD 1.4222
پوندبه دلار: GBPUSD 1.6156
دلار استراليابه دلار: AUDUSD 1.0094
دلار نيوزيلندبه دلار: NZDUSD 0.7908
دلار به دلار کانادا: USDCAD 1.003
دلار به فرانک سوئيس: USDCHF 0.9678
دلار به ين ژاپن: USDJPY 80.98
دلار به يوان چين: USDRMB 6.6612
دلار به روپيه هند: USDINR 44.17
دلار به دلار سنگاپور: USDSGD 1.2829
دلار به دلار هنگ کنگ: USDHKD 7.7504
دلار به کرون نروژ: USDNOK 5.7359
دلار به کرون



خبرهای جدید از بهاره رهنما و حامد كميلي و ...

Nov 04, 11:37AM






 




با بررسي اجمالي نام بازيگران فيلم‌هاي در حال اكران، «حامد كميلي» و «بهاره رهنما» هر كدام با بازي در سه فيلم از 9 فيلم اكران شده، ركورددار اين روزهاي حضور بر پرده نقره‌اي هستند. اكران همزمان «دردسربزرگ»، «شكلات داغ»، « هر چه خدا بخواهد» با بازي حامد كميلي و «سن‌پطرزبورگ»، «بعدازظهر سگي سگي» و « هر چه خدا بخواهد» با بازي بهاره رهنما سبب شده است، اين دو بازيگر سينما و تلويزيون هر يك سه فيلم را بر روي پرده اكران داشته باشند.

الناز شاكردوست نيز كه ركوردار حضور همزمان در تعدادي فيلم بر اكران طي ماه‌هاي گذشته بود،در بيش از پنج فيلم ايفاي نقش كرده بود كه با خاتمه زمان اكران فيلم‌هايش اكنون فيلمي بر پرده ندارد.  در كنار اين افراد، نام بازيگراني چون عليرضا خمسه، ‌رضا عطاران، سعيد آقاخاني، كيانوش گرامي، احمد پورمخبر و مجيد شهرياري مشاهده مي‌شود كه هركدام دو فيلم در حال اكران دارند.

پيمان قاسم‌خاني، محسن طنابنده، شيلا خداداد، بهاره رهنما، انديشه فولادوند، كيانوش گرامي، سروش صحت، اميد روحاني، سيد ابراهيم بحرالعلومي، آرش تاج، بابك برزويه، اردشير كاظمي، يوسف قرباني، علي اصغر طبسي، مهدي دانايي‌مقدم، نعيمه نظام‌دوست، مجيد شهرياري، امين حيايي (سن پترزبورگ)، امين زندگاني، محمود پاك‌نيت، مهدي فقيه، حسين محجوب، عليرضا كمالي‌نژاد، زهرا سعيدي، الهام حميدي، جواد طاهري، سيروس صابر (ملك سليمان)، رضا عطاران، حامد كميلي، ترانه عليدوستي، بهنوش بختياري، پوريا پورسرخ، سعيد آقاخاني، فرهاد اصلاني، بهاره رهنما، ارژنگ اميرفضلي، تينا آخوند‌تبار (هرچه خدابخواد)،باران كوثري، افشين هاشمي، هدايت هاشمي، شيرين يزدان‌بخش، حامد بهداد(لطفا مزاحم نشويد)،حامد كميلي، رضا داوودنژاد، ليلا اوتادي، سحر قريشي، فتحعلي اويسي، بهاره افشاري، كيانوش گرامي، مختار سائقي (دردسربزرگ)،نيكي كريمي، فريبرز عرب‌نيا، حامد كميلي، داريوش ارجمند، عليرضا خمسه، افسانه چهره‌آزاد، محسن شاه‌ابراهيمي، فرزين محدث، وحيد اسماعيلي (شكلات داغ)، مجيد صالحي، بهاره رهنما، سعيد آقاخاني، فرناز رهنما، علي صادقي، مهران رجبي، امير نوري، رضا عطاران (بعد از ظهر سگي سگي) و صابر ابر، مرضيه برومند، رعنا آزادي‌ور، عليرضا خمسه، مسعود كرامتي، مجيد شهرياري، احمدرضا اسعدي، حميدرضا مرادي، رضا تهي‌دست (نخودي) بازيگران روي پرده اين روزهاي سينماي ايران هستند.



چگونه عسل مرغوب را از عسل تقلبي تشخيص دهيم؟

Nov 04, 11:31AM

http://women.bloghaa.com/files/2009/04/honey.jpg
عضو هيات علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه رازي کرمانشاه گفت: عسل با رطوبت کمتر از 18 درصد مرغوب است، چرا كه رطوبت بالاتر عسل مي‌تواند بر روي تخمير آن موثر باشد.

دکتر شهاب قاضي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: روش‌هاي مرسوم در فرهنگ عمومي براي تشخيص عسل طبيعي از تقلبي پشتوانه علمي ندارد، چون با توجه به اين‌که عسل خصوصيات پيچيده‌اي دارد، بنابراين تشخيص نوع طبيعي و مرغوب آن توسط خريداران بدون استفاده از وسايل آزمايشگاهي کار سختي است.

وي افزود: عسل به شدت تحت تاثير شرايط محيطي قرار مي‌گيرد، به اين ترتيب که در محيط سرد چسبنده و سفت و در محيط گرم روان مي‌شود، زيرا رطوبت موجود در آن به راحتي تحت تاثير رطوبت هوا قرار مي‌گيرد.

قاضي به خريداران عسل توصيه کرد: حتي‌الامکان عسل را از فروشگاه‌هاي معتبر خريداي کنند، خصوصا فروشگاه‌هايي که خود، زنبوردار هستند و عسل توليدي خود را ارائه مي‌دهند.

اين عضو هيات علمي دانشکده کشاورزي دانشگاه رازي کرمانشاه گفت: برخي از مردم ميزان رطوبت و مرغوبيت عسل را به وسيله برگرداندن شيشه عسل و سرعت بالا و پايين رفتن حباب داخل شيشه و برخي به وسيله ميزان کش آمدن عسل اندازه گيري مي‌كنند، البته بايد توجه داشت که اين روش‌ها دقيق نيستند، زيرا شرايط محيطي به خصوص دما، تاثير زيادي بر روي عسل دارد.

وي افزود: به طور کلي اين خصوصيات به ميزان رطوبت عسل بستگي دارد، به طوري‌كه عسل با رطوبت کمتر از 18 درصد مرغوب و بالاتر از آن نامرغوب است، چون رطوبت بالاتر مي‌تواند خصوصا بر روي سرعت تخمير آن موثر باشد.

قاضي گفت: تمام عسل‌ها، محتوي مخمرهاي غير مضر براي انسان هستند که در رطوبت 19 درصد تخمير مي‌شوند.

وي ابراز داشت: براي جلوگيري از تخمير بايد عسل را حرارت و آن را به مدت نيم ساعت در دماي 63 درجه سانتيگراد قرار داد تا تمام مخمرهاي آن از بين رفته و تخمير صورت نگيرد، هر چند امروزه از روش‌هاي جديدتري مانند استفاده از نور UV براي از بين بردن مخمرهاي عسل استفاده مي‌کنند.

قاضي در ادامه گفت: عسل در زمستان تخمير نمي‌شود زيرا دماي کمتر از 11 درجه سانتيگراد از تخمير عسل جلوگيري مي‌کند.

وي در پايان افزود: بعد از شکرک زدن عسل احتمال تخمير افزايش مي‌يابد.



نامه محرمانه علی فتح الله زاده عليه عادل فردوسی پور و برنامه «نود»

Nov 04, 11:31AM




لحظاتي پس از پايان بازي استقلال مقابل راه آهن عادل فردوسي پور ميکرفونش را برابر پرويز مظلومي قرارداد. فردوسي پور هرگز فکرش را نمي کرد اين کار باعث خشم هواداران استقلال بشود. او وقتي اولين سؤال را پرسيد هواداران استقلال به جاي مظلومي اين گونه پاسخش را دادند: «عادل پرسپوليسي، عادل پرسپوليسي! » آنها حرفهاي ديگري هم زدند اما اين مؤدبانه ترين اعتراضي بود که مي شد از زبان هواداران استقلال شنيد.

فردوسي پور تصور مي کرد به دليل مصاحبه با مظلومي دارد اين گونه اعتراض مي شنود اما ماجرا از جاي ديگري آغازشده بود. در حين گزارش فردوسي پور يکي از عوامل کانون هواداران باشگاه استقلال با ليدرهاي اين تيم تماس مي گيرد و او را در جريان حرفهايي که فردوسي پور به زبان آورده بود قرار مي دهد. انتقال سريع حرفهايي که فردوسي پور در جريان بازي زده بود باعث شد تا آرام آرام همه هواداران اين تيم از صحبت هاي گزارشگر بازي مطلع بشوند و تا انتهاي بازي تعدادي از ليدرها در ورزشگاه بايستند و اعتراض خود را به فردوسي پور اعلام کنند. ماجراي اعتراض هم از آن جا آغاز شد که فردوسي پور وقتي محمدي نيمکت نشين را روي نيمکت ديد اعلام کرد اين دروازه بان به دليل اينکه طالب لو جايش را گرفته به شدت ناراحت است. اما حقيقت ماجرا اين بود که محمدي به دليل مصدوميت نتوانسته بود در اين بازي به ميدان برود. هواداران استقلال هم که بابت رفتارهايي که در برنامه 90 از فردوسي پور شاهد بودند زمينه را فراهم ديدند تا عليه فردوسي پور اعتراض کنند.

البته مظلومي خيلي سعي کرد حين اعتراض هواداران استقلال از آن ها بخواهد به اعتراض خود پايان دهند اما هواداران استقلال حتي به خواسته سرمربي تيم شان هم توجهي نشان ندادند و باز هم به اعتراض هاي خود ادامه دادند. فرداي همان روز هم دو دروازه بان استقلال با تکذيب هر گونه اختلافي در واقع به طور غير مستقيم پاسخ عادل فردوسي پور را دادند اما اين ماجرا به همين جا ختم نخواهد شد. از راهروهاي باشگاه استقلال شنيده مي شود علي فتح ا... زاده به شدت از نحوه گزارش فردوسي پور ناراحت است و قصد دارد اعتراض خود را به طور کتبي براي مديريت شبکه 3 سيما ارسال کند. در نامه اي که فتح ا... زاده به مديريت شبکه 3 ارسال خواهد کرد به مسائلي که بعد از بازي با پرسپوليس، اين باشگاه را تحت الشعاع قرار داد اشاره شده است. سرپرست موقت باشگاه استقلال معتقد است رسانه ملي به عنوان يک عنصر سازنده در عرصه ورزش نبايد جانب يک تيم خاص را بگيرد. به اعتقاد فتح ا... زاده بعد از داربي جرياني به راه افتاده که حقوق استقلال تضييع شده است. او فردوسي پور را هم مقصر مي داند و معتقد است وي در برنامه 90 بيشتر به مواردي پرداخته که مورد اعتراض حريفان استقلال بوده و صحنه هايي که حق استقلال خواسته و ناخواسته از سوي داوران ناديده گرفته شده به تصوير درنيامده است.

پيش از اين نيز آبيها به نحوه گزارش مزدک ميرزايي که البته گفته مي شود اين يکي هوادار استقلال هم است! اعتراض داشتند اما وقتي فتح ا... زاده تحقيق کرد و متوجه شد که ميرزايي استقلال را دوست دارد از شکايت عليه اين گزارشگر باسابقه سيما خودداري کرد اما به نظر مي رسد همه ناراحتي باشگاه استقلال از عادل فردوسي پور يک جا جمع شده تا علي فتح ا... زاده به زودي با ارسال نامه اي به مديريت شبکه 3 سيما اعتراض خود را عليه فردوسي پور بيان کند.

اين درحالي است که سرپرست موقت باشگاه استقلال همواره اعلام کرده خودم رسانه اي هستم و انتقاد را دوست دارم.شايد اين بار فتح ا... زاده اين طور تصور مي کند که انتقادهاي فردوسي پور از استقلال ديگر سازنده نيست؟!



بازگشت بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سر و صدای میترا حجار به تئاتر

Nov 04, 11:16AM


mahtabi.jpg


میترا حجار، مصطفی طاری و صبا کمالی به گروه بازیگری نمایش «خانمچه و مهتابی» به کارگردانی هادی مرزبان پیوستند تا در کنار گلاب آدینه، ایرج راد و فرزانه کابلی به ایفای نقش بپردازند.

هادی مرزبان درباره گروه بازیگری نمایش «خانمچه و مهتابی» گفت: «پیش از این حضور بازیگرانی چون گلاب آدینه‌،‌ ایرج راد، فرزانه کابلی،‌ یارتا یاران، زهره رستگار مقدم، لادن قناد، لادن سلیمانی،‌ علی خازنی،‌ شبیر پرستار و سعید بصیری در این نمایش قطعی شده بود. میترا حجار،‌ مصطفی طاری و صبا کمالی سه بازیگری هستند که با پیوستن آن‌ها گروه بازیگری نمایش تکمیل شد.»

او با اشاره به حضور تعدادی دانشجوی تئاتر در گروه بازیگری «خانمچه و مهتابی» درباره زمان و مکان اجرای نمایش افزود: «نمایش «خانمچه و مهتابی» را از اول دی امسال در سالن تئاتر موزه آزادی به صحنه می‌بریم.»

فرزانه کابلی طراحی حرکت، بهیه خوشنویسان طراحی لباس و سعید ذهنی آهنگسازی نمایش «خانمچه و مهتابی» را بر عهده دارند.



حرف‌های محمدرضا گلزار درباره تشکیل گروه موسیقی ریزار

Nov 04, 11:11AM


riz.jpg
اولین کنسرت مشترک «سهراب پاکزاد» و «امیر طبری» به همراه «بابک جهانبخش» و «مازیار فلاحی» با گروه «ریراز» به سرپرستی «محمد رضا گلزار» و رهبری ارکستر «نیما وارسته» روز‌های 17، 18 و 19 اسفند سال گشذته برگزار شد.

گلزار که اسم گروهش ترکیب مخفف نام خودش (رضا - گلزار) است، درباره تشکیل این گروه می گوید: دلم می خواست گروهی داشته باشم که خوانندگانش، هم مورد علاقه مردم باشند و هم این که خودم صدا و کارهایشان را دوست داشته باشم. دوست داشتم با این گروه کنسرتی را نزدیک به سلیقه خودم برگزار کنم و اداره کننده ی گروه هم خودم باشم . وی درباره کنسرت سال گذشته و کیفیت متفاوت آن هم گفت: می خواستیم کنسرتی برگزار کنیم که مشابه اش در ایران کار نشده باشد. گلزار درباره شیوه اجرای ترانه های آن کنسرت هم چنین نظری داشت: به خودم می گفتم مردم باید کلی هزینه کنند و وقت بگذارند تا در کنسرت خواننده ای که دو سه تا از ترانه هایش را خیلی دوست دارند، این دو سه قطعه را در کنار سایر Track ها بشنوند. حس کردم اگر چهار، پنج نفر در کنار هم برنامه اجرا کنند و هر کدام فقط آن آهنگ های مورد نظر دوست داران شان را بخوانند، مخاطب از هزینه ای که کرده و وقتی که گذاشته نهایت استفاده را می برد.

حالا مدتی پس از برگزاری آن کنسرت، گروه ریزار دوباره قرار است روی صحنه موسیقی برود. امسال نیز گروه ریزار با مازیار فلاحی کنسرت برگزار می‌کنند و روزبه نعمت‌اللهی نیز به عنوان خواننده مهمان این گروه را همراهی می‌کند. این کنسرت قرار است روز‌های 17 و 18 آبان‌ماه ساعت 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود.

گروه ریزار به سرپرستی محمدرضا گلزار در حال حاضر مشغول تمرین‌های اختصاصی برای کنسرت‌شان هستند. در این کنسرت مازیار فلاحی و روزبه نعمت اللهی قطعات محبوب‌شان را برای هواداران اجرا می‌کنند و البته قرار است قطعات جدیدی از این گروه نیز در کنسرت برای اولین بار اجرا شود.



13 تا 16 آبان 89 اولین نمایشگاه شکار و طبیعت گردی

Nov 04, 11:04AM

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمکان، حميدرضا ناطقي ر ييس هيات مديره و هاشم اسدزاده مسول اجرايي اين نمايشگاه در نشست خبري در محل دفتر امور مشترك فدراسيون‌ها به بيان ابعاد مختلف برگزاري اين نمايشگاه پرداختند
.
در اين نشست ناطقي اظهار كرد: نمايشگاه مقدمه‌اي بر توسعه ورزش در حوزه‌هاي تيراندازي، تيروكمان، سواركاري و طبيعيت گردي است. ما براي نخستين بار قصد داريم با مشاركت سازمانهاي مختلف از جمله ستاد مواد مخدر، سازمان محيط زيست، سازمان تربيت بدني، فدراسيون‌هاي تيراندازي، تيروكمان، سواركاري و سازمان گردشگري اين نمايشگاه را برپا كنيم.
مديرعامل شركت زوبين ادامه داد: برپايي اين نمايشگاه تاثير بسيار زيادي در حوزه‌هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و ورزشي دارد. ما فكر كرديم كه جاي برگزاري اين نمايشگاه در ايران خالي است. اين نمايشگاه مي‌تواند زمينه‌ساز خوبي براي ايجاد فرصت‌هاي مختلف باشد. مردم هم مي‌توانند از اين فرصت‌ها بهره‌مند شوند. متاسفانه با وجود تاكيدات مكرر اسلام به رشته‌هاي سواركاري، تيراندازي و تيروكمان ما نتوانستيم از نعمت‌هاي الهي بهره‌مند شويم. چرا كه به مسايل زيرساختي بسيار كم توجه شده‌ايم و به دليل مشغله كاري مسولان نتوانستند به آن بپردازند. معتقدم برپايي نمايشگاه يكي از رويدادهايي است كه مي‌تواند بسترساز ايجاد فرصت‌ها براي ما باشد.
رييس هيات مديره نخستين نمايشگاه تخصصي تجهيزات تيراندازي، سواركاري، شكار و طبيعت گردي با بيان اين كه نمايشگاه هر روز از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر برپا خواهد بود، يادآور شد: حدود 12 كار نمايشي براي ايجاد جذابيت بيشتر به بازديدكنندگان ارائه خواهد شد. سيستم‌هاي تراپ، اسكيت و تيراندازي با اهداف ثابت، چند خط تيروكمان و ... از جمله مواردي هستند كه علاقمندان مي‌توانند از آنها استفاده كنند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه چه كشورهايي در اين نمايشگاه غرفه خواهند داشت، تاكيد كرد: كشورهاي تركيه، آلمان، چك و اسلواكي و فرانسه در اين نمايشگاه شركت دارند. متاسفانه كشورهاي بيشتري استقبال نكردند. علت آن هم اين است كه ما در زمينه سلاح تحريم هستيم. ولي نمايندگي‌هاي زيادي از شركت‌هاي خارجي فعال در ايران با ما در اين نمايشگاه مشاركت دارند.
ناطقي در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران مبني بر اين كه آيا با برگزاري اين نمايشگاه امكاناتي به هيات‌هاي تيراندازي استان‌ها اختصاص داده مي‌شود، تصريح كرد: 5 سال پيش يكي از بحران‌هاي ما تجهيزات و سلاح و مهمات بود كه امروز اين مشكلات وجود ندارد. ما فقط بحران مهمات ورزشي داريم. ما امكانات زيادي را در سطح هيات‌ها، باشگاه‌ها و تيم‌هاي ملي فراهم كرديم تا بتوانند از آخرين دستاوردهاي خارجي بهره‌مند شوند و اگر به چيزي نياز دارند با استفاده از تخفيف‌ها آن را تهيه كنند. تجهيزات تيراندازي متنوع است و در كشورهاي مختلف ساخته مي‌شود. ما سعي كرديم بهترين برندها و جديدترين محصولات را در اين نمايشگاه به نمايش بگذاريم.
وي با بيان اين كه 150 غرفه در اين نمايشگاه فعال خواهند بود، تاكيد كرد: غرفه‌ها در 4 بخش فعاليت مي‌كنند كه بسيار متنوع هستند. ما سعي كرديم همه برندها در ايران حتي به عنوان نمونه در اين نمايشگاه مشاركت داشته باشند. بيش از 50 برند خاص در بحث تخصصي تيراندازي، سواركاري و شكار در اين نمايشگاه ارائه خواهد شد.
وي در پايان به خبرنگاران گفت: كساني كه در نمايشگاه حضور پيدا كنند از اولويت ثبت نام جهت خريد سلاح‌هاي ورزشي و شكاري برخوردار خواهند بود



لطیفه آبان 89

Nov 04, 11:02AM

 http://www.blogsky.com/users/blogs/logo/hamidjok.gif

میدونی پنج شنبه شبها بعد از 12 شب چی میشه؟ ...............................فکر بد نکن جمعه میشه.

 ................................

روز مانور که میرسه فرماندش بهش میگه: وقتی پریدی پایین دکمه سبز رو فشار میدی چتر باز میشه اگه باز نشد دکمه قرمز رو فشار میدی حتما باز میشه وقتی رسیدی پایین اونجا یک ماشین هست که میارتد پادگان.

خلاصه میپره پایین دکمه سبز رو میزنه وا نمیشه! دکمه قرمز رو میزنه وا نمیشه! بعد با عصبانیت میگه:


اگه شانس ماست برسیم پایین ماشینم رفته!


 ................................
 یه روز یه پسره به یه دختره میگه با من ازدواج میکنی ؟

دختره میگه نه !

و پسر یک عمر به خوبی و خوشی زندگی کرد

 ................................

غضنفر پلیس مخفی میشه اداره پلیس تا شیش ماه نمیتونه پیداش کنه حقوقش رو بهش بده
  ................................

جمله قصار احتمالا از همسر حیف نون:
تنها چیزی که شهد ازدواج رو به کامم تلخ کرده شوهرمه! 
 ................................

غضنفر شب عروسيش نميدونه چه چيزي به عروس بگه ميگه بابات ميدونه اينجايي !

  ................................
دختران 2 دسته اند : دسته اول آنهایی که زیبا هستند و فورا ازدواج میکنند و دسته دیگر آنهایی که به دانشگاه میروند .
 ................................

عنکبوته قرصه... میخوره فرش میبافه
    

 ................................

طرف میخواسته غیر قانونی از مرز خارج بشه ، میگیرنش ازش میپرسن : با چه ارزی داری خارج میشی ؟ میگه با ارز معذرت
 ................................

غضنفر میره بقالی میگه: نوشابه خانواده دارین. بقاله میگه: آره. غضنفر میگه: به مجرد ها هم میدین؟
  ................................

به غضنفر میگن: ناف تهران کجاست؟ میگه: یه کم بالاتر از برج میلاد

  ................................

    

 



 



دانلود 5 آهنگ بسیار زیبای محسن یگانه ورژن گیتار

Nov 04, 10:47AM




شگردهای آرایشی برای شاداب تر شدن

Nov 04, 10:39AM

http://www.seemorgh.com/images/sb10064317g-003.jpg
باید کاری کنید که موهای شما  شاداب ترو جوان تر به نظر برسند. چه چیزی مو را جوان می کند؟


*باید کاری کنید که موهای شما  شاداب ترو جوان تر به نظر برسند.چه چیزی مو را جوان می کند؟ برق.
موهای شما باید براق باشند تا شاداب و جوان به نظر برسند.پس موهای خود را با یک شامپوی براق کننده بشویید مانند شامپو سیب سایدر.
*آرایش بیش از اندازه چشم سن شما را بالا می برد ولی بی آرایشی هم همینطور.از سایه هایی با رنگ های طبیعی استفاده کنید مانند برنز -کاکائویی-مسی-آجری که زیاد هم مات نباشد.(کاور گرل) با رنگ برنز آتشی بسیار زیبا و متناسب است.
*به هیچ وجه اجازه ندهید سفیدی موهای شما پیدا شود حتی اگر مجبور باشید دست به دامن رنگ های ماژیکی فوری شوید.رنگ موی مایع فوری(کالر مارک)راه حل مشکل شماست.

*از اسکراب(تمیز کننده پوست)با دانه های گرد استفاده کنید.این نوع اسکراب رنگ صورتی پوست را با یک مالش سریع به گونه های شما بر می گرداندیکی از بهترین انتخاب ها (کلین و کلیر)است.دقت کنید این مدل باید در حمام و یا مکان هایی که بخار کافی دارند،مصرف شوند.
*از یک رژگونه به رنگ گرم صورتی و یا همان رنگ رزی برای جوان تر نشان دادن خودتان استفاده کنید.رژگونه (لانکوم)پیشنهاد خوبی است که در سایه روشن های متنوع وجود دارد.
*درست حدس زدید پاشنه پا هم در زیبایی بیشتر شما موثر است.یک کرم اسکراب (تمییز کننده پوست) پا تهیه کرده و هفته ای یک بار از آن استفاده کنید.هر چه بیشتر پاشنه خود را نرم نگه دارید باعث می شود که جوان تر به نظر برسید.
*برای داشتن دندانهایی سفید و تمییز مانند مروارید ،از نخ دندان استفاده کنید مه فورا نتیجه بگیرید.ما همه عاشق نخ دنذان سفید کننده حرفه ای هستیم.مثلا نخ دندان کرست.
*از یک مداد سرمه ای به عنوان خط بالای چشم استفاده کنید.رنگ سورمه ای به چشم های شما برق خاصی را می بخشد،زیرا با بالا رفتن سن ،سفیدی چشم رو به زردی می گراید؛مثلا آکوآ آیز لاینر
*از عطر با اسانس گریپ فروت استفاده کنید.تحقیقات نشان داده که استفاده از عطر با اسانس گریپ فروت ،مردم را به این فکر می اندازد که شما واقعا ۱۰سال جوان تر هستید.مثلاjo malone ,grape fruit cologne
*می دانستید موهای شما در برابر نور آفتاب زودتر سفید می شوند،پس از مو های خود در برابر اشعه UV محافظت کنید با یک اسپری محافظت مو مانند مانند rene furterer
*روی پوست صورت خود قبل از آرایش کردن از سرم همراه با سیلیکون به عنوان آستر استفاده کنید .از از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.مثل revlon
*از فرمژه استفاده کنید .فرمژه چشم های شما را باز کرده و شما بسیار سرزنده تر به نظر خواهید رسید.برای فر نهایی ،فر مژه را روی خط مژه ببندید و به تدریج در امتداد طول مژه های خود ،باز و بسته کنید.
*مژه های بلند و پر پشت برای خود بیارایید.برای بلندی مژه ها از cover girl lash blast length mascara و برای پر پشتی مژه ها از maybeline newyork colossal volum express mascara
*از ۴۰ سالگی به بعد اگر با جوش صورت هنوز سر و کله نمی زنید ،می توانید از یک کرم پودر سبک استفاده کنید.مثلا giorgio armani luminus silk foundation
*از موس مو دارای پنتینول استفاده کنید که موهای شما را حجیم و پر پشت نشان می دهند . مانند پنتن
*ابروهای خود را با مداد ابرو پر کنید.
*با بالا رفتن سن لب های شما نازک می شود اگر لارم است با خط لب آن را پر کنید ،این کار انجام دهید.
*همیشه پس از کار منزل از کرم دست مرطوب کننده استفاده کنید.مواد قلیایی موجود در شوینده ها و پاک کننده ها آسیب پوست و ناخن می شود و ظاهر خشن و زبری به آن ها می دهد.به خاطر داشته باشید دست های شما بخشی از جوانی تان است.



دانلود بازی فوق العاده جدیدو زیبای James Bond 007: Blood Stone

Nov 04, 9:53AM

jamesbond cover دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone


این نسخه از بازی در واقع بیست وسومین شماره سری بازی های جیمز باند می باشد و دنباله ای مستقیم بر هیچ نسخه دیگری نمی باشد، بلکه اولین شماره پس از GoldenEye: Rogue Agent می باشد که داستانی اصلی و نوشته شده توسط نویسنده واقعی ماجراهای مامور ۰۰۷ دارا می باشد. بازی بصورت شلیک کننده سوم شخص با عناصری همچون نبردهای تن به تن و صحنه های تعقیب و گریز درحین رانندگی می باشد، همچنین Blood Stone سیستم تمرکز برروی هدف منحصربفردی را ارائه نموده است که به بازی کنندگان اجازه می دهد برروی هدف های خود برای از پای درآوردن بوسیله حملات ضربه ای قفل کنند، که البته خیلی شبیه به قابلیت "Mark and Execute" در بازی Splinter Cell Conviction می باشد.
James Bond 007: Blood Stone بازی کنندگان خود را با غرق نمودن آنان در یک توطئه فریبنده که آنها را مجبور می نماید همانند جیمز باند فکر و عمل نمایند، مثل یک فیلم سینمایی باند درگیر می نماید. علاوه بر این  بازی رویه ای متضاد در حالتهای بازی چندنفره و با نخستین گیم پلی استراتژیک مبنی بر ماموریت که به بازی کنندگان اجازه می دهد تا به صورت تیم های جاسوسی و سربازان اجیر شده در مناطق قابل اعتماد جیمز باند به نبرد بپردازند. این بازی از چهره و صدای بازیگر فعلی نقش جیمز باند، دانیل کرگ ونیز جوس استون و جودی دنچ و داستان اصلی نوشته شده توسط نویسنده این سری ، Bruce Feirstein استفاده می نماید. گیم پلی یاد شده شامل نبردهای سلاحی مبنی بر پناه گرفتن، نبرد مرگبار دست به دست (بدون سلاح) و تعقیب و گریزهای اتومبیلرانی پر هیجان می باشد. آتن، استانبول ، موناکو و بانکوک همگی در بازی نمایش داده می شوند و بازی چندنفره با سقف ۱۶ نفر خواهد بود.

اطلاعاتی در مورد بازی James Bond 007: Blood Stone:

شرکت سازنده بازی : استودیوی Bizarre Creations
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Activision
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۲ نوامبر۲۰۱۰
ژانر بازی : اکشن
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 12 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1650
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

تصاویری از محیط بازی:

jamesbond 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone jamesbond 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone
jamesbond 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone jamesbond 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone
jamesbond 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone jamesbond 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone

source دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، به اکسترکت بپردازید. سپس وارد فولدر شده و دقت کنید که باید دوباره به اکسترکت بپردازید و دقت داشته باشید که از آخرین نسخه نرم افزار Winrar استفاده نمایید. پس از اتمام این مرحله ، فایل ISO بازی به شما داده می شود. حال به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب ، فایل اجرایی BondUpdate_75907_to_76654.exe را نصب کنید تا بازی آپدیت شود و سپس فایل های کرک را در محل نصب بازی کپی نمایید. حال به اجرای بازی بپردازید. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای James Bond 007: Blood Stone توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۲ آذر ماه فعال خواهد بود. ولی لینک های سرور Direct Link قسمت "دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی" تا آخر آذر ماه فعال خواهند بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Fileserve Ex.ua DataUp Sharehoster Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Fileserve Ex.ua DataUp Sharehoster Direct Link
دانلود پارت ۳ : Rapidshare Fileserve Ex.ua DataUp Sharehoster Direct Link
دانلود پارت ۴ : Rapidshare Fileserve Ex.ua DataUp Sharehoster Direct Link
دانلود پارت ۵ : Rapidshare Fileserve Ex.ua DataUp Sharehoster Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Fileserve Ex.ua DataUp Sharehoster Direct Link

دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۳: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۴: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۵: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۶: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۷: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۸: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۹: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۰: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۱: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۲: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۳: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۴: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۵: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۶: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۷: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۸: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۱۹: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۰: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۱: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۲: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۳: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۴: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۵: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۶: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۷: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۸: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۲۹: Rapidshare Mediafire Direct Link
دانلود پارت ۳۰: Rapidshare Mediafire Direct Link



یافته های جدید علمی در مورد جراحت و ضرب‌دیدگی عضلات

Nov 04, 9:47AM


گذاشتن یخ روی جراحت سرعت بهبودی را کاهش می‌دهد
- قرار دادن یخ روی چشم کبود شده یا محل ضرب دیدگی نه تنها تاثیری در بهتر شدن جراحت ندارد، بلکه سرعت بهبودی را کاهش می‌دهد.


مدت‌هاست که در هنگام ضرب‌دیدگی عضلات، رگ به رگ و پاره شدن عضلات به ما توصیه می‌شود برای بهبودی روی آن یخ بگذاریم. اما اکنون و برای اولین بار محققان متوجه شدند قرار دادن یخ روی جراحت از ترشح هورمون‌هایی که وظیفه بهبود یافتن و ترمیم بدن را دارند پیشگیری می‌کند. این در حالی است که ما باید طوری جراحات و آسیب‌دیدگی‌ها را درمان کنیم تا از بروز درد پیشگیری شده و سرعت درمان افزایش پیدا کند.
در این تحقیقات که در نشریه فدارسیون جوامع آمریکایی برای بیولوژی تحقیقاتی انجام شده عنوان شد تورم بعد از آسیب‌ دیدگی برای بهبود جراحت بسیار مهم است.
پروفسور لان ژو و همکارانش در کلینیک کلیولند در اوهایو در این باره گفت: ما کشف کردیم که سلول‌های متورم مقادیر زیادی از هورمونی به نام IGF-1 تولید می‌کنند که باعث افزایش سرعت بازسازی ماهیچه‌ها می‌شوند.
در این بین دانشمندان مطالعه‌ای را روی دو گروه از موش‌ها آغاز کردند. در اولین گروه تغییرات ژنتیکی خاصی صورت گرفته بودند تا نتوانند به طور طبیعی نسبت به آسیب‌دیدگی پاسخ دهند. این در حالی است که گروه دوم کاملا طبیعی و نرمال بودند.
سپس به تمام این موش‌ها ماده‌ای تزریق شد که باعث ایجاد جراحات ماهیچه‌ای می‌کرد. اولین گروه از موش‌ها بهبودی حاصل نکردند، اما گروه دوم توانستند جراحت خود را درمان کنند.
پروفسور ژو در این باره گفت: ما امیدواریم یافته‌های ما بتوانند شیوه‌های نادرستی را که برای درمان تورم و آسیب‌دیدگی بافت‌های بدن به کار گرفته می‌شود اصلاح کند.
جرالد ویسمن از نشریه بیولوژی تحقیقاتی فدراسیون جوامع آمریکایی در این باره گفت: برای آن‌که زخم‌ها بهبود پیدا کنند ما نیاز داریم که تورم را کنترل کنیم، نه این که آن را به طور کامل برطرف کنیم.



محور شمشک به دیزین تا اطلاع بعدی مسدود است

Nov 04, 9:16AM

http://media.farsnews.com/Media/8612/Images/jpg/A0402/A0402960.jpg
مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: محور شمشک به دیزین در استان تهران به علت بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود است و دیگر راههای اصلی کشور باز و رفت ‌و آمد در آنها جریان دارد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، تردد در محور همدان – رزن به علت اجرای عملیات راهداری و تعمیر پل سه راهی روعان از روز جاری( پنج‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه جاری) به مدت یک هفته از ساعت هشت تا ۱۷ با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
همچنین تردد در محور ملایر- همدان حد فاصل پیچ پیرمیشان تا جوکار به علت اجرای عملیات روکش آسفالت از تاریخ ۱۰ آبان‌ماه به مدت دو هفته از ساعت هشت تا ۱۷ با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.
از سوی دیگر،‌ آمار دریافتی از ۱۴۶ دستگاه ترددشمار در سطح راههای کشور نشان می هد که طی شبانه‌روز گذشته، در مجموع تعداد یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۳۴۹ دستگاه خودرو در راههای دارای تردد شمار کشور رفت ‌وآمد داشته که از این تعداد، افزون بر یکصد هزار و ۳۷۷ مورد مربوط به محورهای ورودی به تهران و ۸۹ هزار و ۶۰۸ مورد مربوط به محورهای خروجی از تهران بوده است.
همچنین، طی ۲۴ ساعت گذشته اوج تردد در سطح راه‌های کشور از ساعت ۱۶ تا ۱۷ با ۹۱ هزار و ۶۸۷ مورد تردد و کمترین میزان تردد از ساعت ۶ تا ۷ بامداد با ۴۹ هزار و ۶۹ مورد تردد بوده است.
متوسط سرعت تردد در سطح راه‌های کشور نیز، در مدت یادشده ۸۳ کیلومتر در ساعت و سهم وسایل نقلیه سنگین در کل شبکه‌راه‌های کشور ۲۴ درصد بوده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور در پایان اعلام کرده است که بیشترین میزان تردد در محورهای کشور در ۲۴ ساعت گذشته، مربوط به آزادراه کرج – قزوین با ۸۷ هزار و ۲۳۱ مورد تردد بوده و پس از آن محور ساری- قائم‌شهر و شیراز-مروشت به ترتیب با ۷۶ هزار و ۳۹۱ و ۵۶ هزار و ۲۳۵ مورد تردد بوده‌ است.



میانگین قیمت انواع سیمکارت (۸۹/۸/۱۳)

Nov 04, 9:11AM

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Vc70wCwdD3WDZM:http://www.gigaimage.com/images/e74e2n05u150ln8h9nzm.jpg&t=1
میانگین بهای انواع سیمکارت در آخرین روز از هفته جاری در بازار تلفن همراه به شرح زیر است. (قیمت ها به هزار تومان است)
کد انواع سیمکارت
صفر
کارکرده
خرید
فروش
خرید
فروش
کد یک
-
-
۵۴۰
۵۷۰
کد دو
۵۵۰
۶۵۰
۳۵۰
۳۹۰
کد سه
۵۰۰
۵۸۰
۳۰۰
۳۳۰
کد چهار
۳۵۰
۴۱۰
۲۴۰
۲۷۰
کد پنج
۳۵۰
۳۹۰
۲۴۰
۲۵۰
کد شش
۳۴۰
۳۷۰
۲۳۰
۲۴۰
کد هفت
۳۰۰
۳۵۰
۲۱۰
۲۳۰
کد هشت
۲۹۰
۳۱۰
۲۰۰
۲۲۰
کد نه (اعتباری دولتی )
۱۸
۲۰
متغیر
( بسته به میزان
شارژ )
متغیر ( بسته به میزان شارژ )
تالیا
۱۰
۱۲
متغیر
( بسته به میزان
شارژ )
متغیر ( بسته به میزان شارژ )
ایرانسل
۱۱۹
۱۲۰
۸۰
۹۰
ایرانسل (اعتباری )
۵
۵
متغیر
( بسته به میزان
شارژ )
متغیر
( بسته به میزان
شارژ )



نتایج هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا

Nov 04, 9:08AM

http://parsiansport.com/uploads/posts/1254458327.jpg
هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با صعود تیم‌های مدعی بایرن مونیخ آلمان، چلسی انگلستان و رئال مادرید اسپانیا به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به اتمام رسید.
به گزارش مهر، هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت بازی در گروه‌های چهارگانه دوم به اتمام رسید که طی آن تیم‌های بایرن مونیخ آلمان، آاس رم ایتالیا، چلسی انگلستان، اوسر و المپیک مارسی فرانسه، شاختار دونتسک اوکراین و براگای پرتغال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های میلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
تیم‌های میلان ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا شب گذشته برگزارکننده حساس‌ترین دیدار هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بودند. میلان که در بازی رفت با دو گل مقابل حریف اسپانیایی خود تن به شکست داده بود در بازی برگشت با انگیزه انتقام برابر شاگردان خوزه مورینیو صف آرایی کرد اما با وجود اینکه تا دقیقه ۹۰ با نتیجه ۲ بریک از میهمان خود پیش بود در نهایت به نتیجه تساوی ۲ بر۲ رضایت داد.
در این بازی ابتدا تیم رئال مادرید با گل دقیقه ۴۵ گونزالو هیگوآین از میزبان خود پیش افتاد و با برتری یک برصفر به رختکن رفت اما در ادامه تیم میلان دوبار در دقایق ۷۰ و ۷۸ توسط فیلیپه اینزاگی به گل رسید. شاگردان "آلگری" برای دستیابی به یک پیروزی شیرین مقابل رئال تنها چند دقیقه فاصله داشتند اما با گل دقیقه ۹۰ پدرو لئون سانچز کار به تساوی کشیده شد. با این تساوی تیم رئال مادرید ۱۰ امتیازی شد و صعود خود از گروه G مسابقات را قطعی کرد.
بایرن مونیخ دیگر تیم پیروز دیدارهای شب گذشته بود که موفق شد با چهار گل در خانه کلوج رومانی به برتری دست یافته و به عنوان صدرنشین گروه E به مرحله دوم مسابقات راه یابد. برای بایرن در این بازی ماریو گومژ (۱۲، ۲۴ و ۷۱) و توماس مولر (۹۰) موفق به گلزنی شدند.
دیشب همچنین تیم چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج شهر لندن با نتیجه ۴ بریک از سد زسکا مسکو روسیه گذشت و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۲ رساند تا نخستین تیم راه یافته از گروه F به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشد. در این بازی گل‌های تیم چلسی توسط نیکلا آنلکا (۴۹)، دیدیه دروگبا (۶۲ – پنالتی) و براتیسلاو ایوانوویچ (۶۶ و ۹۰) به ثمر رسید و تک گل تیم روسی را نیز نیکیتا باژ‌نوف در دقیقه ۸۶ وارد دروازه شاگردان آنجلوتی کرد.
تیم آرسنال در شبی که می توانست با شکست شاختاردونتسک اوکراین صعود خود به مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را حتمی کند در خانه این تیم اوکراینی تن به شکست داد تا در دو بازی آینده برای راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌ها تلاش کند. آرسنال در حالی مقابل شاختاردونتسک مغلوب شد که ابتدا با گل دقیقه ۱۰ تئو والکات از میزبان خود پیش افتاده بود اما گل‌های کریگ ایستاموند (۲۹ – گل خودی) و ادواردو داسیلوا (۴۵) نتیجه را به سود تیم اوکراینی عوض کرد.
- نتایج کامل دیدارهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:
گروه E:
* باسل سوییس ۲ – رم ایتالیا ۳
گل‌ها: الکساندر فری (۶۹) و شیردان شاجیری (۸۳) برای باسل و جرمی منز(۱۶)، فرانچسکو توتی (۲۶ – پنالتی) و لئوناردو گرکو (۷۶) برای رم ایتالیا
* کلوج رومانی صفر – بایرن مونیخ آلمان ۴
گل‌ها: ماریو گومژ (۱۲، ۲۴ و ۷۱) و توماس مولر (۹۰)
جدول رده بندی:
۱- بایرن مونیخ آلمان ۱۲ امتیاز، ۲- رم ایتالیا ۶ امتیاز، ۳- باسل سوئیس ۳ امتیاز – تفاضل گل ۱-، ۴- کلوج رومانی ۳ امتیاز – تفاضل گل ۵-
گروه F:
* چلسی انگلستان ۴ – اسپارتاک مسکو روسیه یک
گل‌ها: نیکلا آنلکا (۴۹)، دیدیه دروگبا (۶۲ – پنالتی) و براتیسلاو ایوانوویچ (۶۶ و ۹۰) برای چلسی و نیکیتا باژ‌نوف (۸۶) برای اسپارتاک
* زیلینای اسلواکی صفر – المپیک مارسی فرانسه ۷
گل‌ها: آندری جینیاک (۱۲، ۲۱ و ۵۴)، گابریل هاینزه (۲۴)، لویس رمی (۳۶) و لوچو گونزالز (۵۲ و ۵۴)
جدول رده بندی:
۱- چلسی انگلستان ۱۲ امتیاز، ۲- المپیک مارسی فرانسه ۶ امتیاز – تفاضل گل ۵+،۳- اسپارتاک مسکو روسیه ۶ امتیاز – تفاضل گل ۱-، ۴- زیلینای اسلواکی بدون امتیاز
گروه G:
* میلان ایتالیا ۲ – رئال مادرید اسپانیا ۲
گل‌ها: فیلیپه اینزاگی (۷۰ و ۷۸) برای میلان و گونزالو هیگوآین (۴۵) و پدرو لئون سانچز (۹۰) برای رئال مادرید
* اوسر فرانسه ۲ – آژاکس هلند یک
گل‌ها: فدریک سامارتینائو (۹) و استیون لانگیل (۸۴) برای اوسر و توبی آلدرویرلد (۷۹) برای آژاکس
جدول رده بندی:
۱- رئال مادرید اسپانیا ۱۰ امتیاز، ۲- میلان ایتالیا ۵ امتیاز، ۳- آژاکس آمستردام هلند ۴ امتیاز، ۴- اوسر فرانسه ۳ امتیاز
گروه H:
* پارتیزان بلگراد صربستان صفر – براگای پرتغال یک
گل: مویسس مورا (۳۵)
* شاختار دونتسک اوکراین ۲ – آرسنال انگلستان یک
گل‌ها: کریگ ایستاموند (۲۹ – گل خودی) و ادواردو داسیلوا (۴۵) برای تیم شاختاردونتسک و تئو والکات (۱۰) برای آرسنال
جدول رده بندی:
۱- آرسنال ۹ امتیاز – تفاضل گل ۱۱+،۲- شاختاردونتسک اوکراین ۹ امتیاز – تفاضل گل ۱+، ۳- براگا پرتغال ۶ امتیاز، ۴- پارتیزان بلگراد صربستان بدون امتیاز



۱۰ جاذبه برتر ۲۰۱۱،‌ معرفی شدند

Nov 04, 9:01AM

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:_Nt_So2jGZIWoM:http://www.transitionsabroad.com/images/travel_abroad/country_information.jpg&t=1
یک سایت راهنمای گردشگری به تازگی اقدام به انتشار نام ۱۰ کشور برتر گردشگری کرده که بایدد در سال ۲۰۱۱ از آنها بازدید کرد.
این اسامی که توسط سایت لونلی پلنت(Lonely Planet) اعلام شده،‌کشورهای آلبانی، برزیل ، کیپ ورد، پاناما و بلغارستان را در ردیف پنج منطقه نخست و وانوتو،‌ ایتالیا،‌ تانزانیا، سوریه و ژاپن را نیز در رده‌های بعدی آورده است.
براساس این گزارش، کارشناسان شاخصه‌هایی نظیر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی،‌طبیعی و برخوردار بودن از تفرجگاه‌های گردشگری را عوامل اصلی برگزیدن این کشورها عنوان کردند.
از نظر دیگر، قرار گرفتن کشورهایی نظیر آلبانی و پاناما در بالای فهرست و کشورهایی نظیر ایتالیا و سوریه در پایین، نه به دلیل جذابیت بالای مناطق یاد شده بلکه به خاظر ناشناخته بودن این کشورها در نظر بسیاری از گردشگران عنوان شده است.
از نکات مهم، قرار گرفتن سه کشور اروپایی، دو کشور از امریکای لاتین، دو کشور آسیایی، سه کشور افریقایی و یک کشور از منطقه آسیا اقیانوسیه است که نشان ازتقسیم نواحی به شکلی مساوی دارد



زلزله در حوالی خاش در استان سیستان و بلوچستان

Nov 03, 10:08PM

http://www.irpoultry.net/GPIB/images/topics/5.jpg
زمین لرزه ای به بزرگی۴ و ۹ دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) حوالی خاش در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند. شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،‌ زمان دقیق وقوع این زلزله را ساعت ۲۳ و ۲۵ دقیقه و ۵۹ ثانیه چهارشنبه شب اعلام کرد.



جدیدترین عکس ها از زیبا برفه و همسرش

Nov 03, 10:05PM




www.shirazpic.com-9.jpg



Jalalposter_Jalalpic_funpat.jpg


منبع: پرشین وی






If at any time you'd like to stop receiving these messages, just send an email to www_taktazz_co_cc_feeds_posts_default_alt_rss+unsubscribe-eshterak.mail=gmail.com@mail.feed2email.net.
To stop all future emails from feed2email.net you can reply to this email with STOP in the subject line. Thanks

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر