|||||| SaliJooN |||||| Download JadidTarin hay Rooz Donya - Pc&Mob

 

++++اگر عکس ها برایتان باز نمیشود اینجا کلیک کنید++++
اگر ایمیل ها را در Spam ایمیلتان دریافت میکنید اینجا کلیک کنید

Salijoon Groups
 
 

 

 

عنوان ایمیل:

 

Free Download


[i]

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزار, بازي , ابزار موبايل فقط در ميهن دانلود

www.MihanDownload.com

پيشنهاد ميكنم هر روز به ميهن دانلود سر بزنيد! روزي 30 بار اپديت با جديد ترين هاي روز دنيا

ميهن دانلود هم اكنون پر بييننده ترين وب سايت دانلود ايران است!


دانلود کارتون تام و جری

http://mihandownload.com/ali/tom&jerry.JPG
این کارتون شامل 98 قسمت میباشد که شامل 4 بخش میباشد
بخش اول اضافه شد - بخش دوم چهارشنبه 12 آبان

نام انیمیشن: Tom And Jerry Fun And Speed Extreme - تام و جری: هیجان و سرعت بیش از حد
ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی ، فانتزی
کیفیت: خوب
خلاصه داستان: انیمیشن محبوب و دیدنی تام و جری یا همان موش و گربه ، سالیان زیادی است که در میان مردم یاد و خاطره ای شیرین بر جای گذاشته و همواره باعث ایجاد لحظاتی زیبا در زندگی افراد می شود. این بار تام و جری دوباره به بازیگوشی های جدیدی می پردازند و ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار اجرای بهتر بازی ها Iobit Game Booster 2.0 Beta 2


 

Iobit_Game_Booster_2.0_Beta_2_www.mihandownload.com.jpg

علاقه مندان به بازی های رایانه ای همواره در تلاش اند تا بازی هایی که خریداری می کنند را به بهترین نحو ممکن بر روی رایانه های خود اجرا کنند و از بهترین کیفیت برخوردار شوند. از سویی گروهی از طرفداران بازی نیز با وجود علاقه مندی به بازی های جدید اما به دلیل پایین بودن منابع سخت افزاری سیستم خود قادر به اجرای بازی ها نیستند. نرم افزار Iobit Game Booster یکی از کارآمد ترین نرم افزارهایی است که می تواند کمک شایانی به بازی کنندگان بکند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا برای اجرای بازی های مورد علاقه خود از حداکثر قدرت سیستم خود بهره مند شوید. این نرم افزار عمل بهینه سازی را به خوبی انجام می دهد تا بتوانید نهایت لذت را بازی مورد علاقه خود ببرید. همچنین یکی از نکات قابل در مورد این نرم افزار ، سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز و حتی ویندوز محبوب هفت است که از این نظر محدودیتی را برای کاربران قائل نمی شود. می توانید با یک کلیک ساده پردازش های غیر ضروری را غیر فعال کنید و پردازنده و حافظه اصلی رایانه خود را برای اجرای بازی خالی کنید تا بتوانید از آن حداکثر استفاده را بکنید. آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار کار بر روی تصاویر 1STEIN CodedColor PhotoStudio Pro 6.1.0.8

 

1STEIN_CodedColor_PhotoStudio_Pro_6.1.0.8_www.mihandownload.com.jpg

نرم افزارهای بسیاری در برای کار با تصاویر و آرشیو بندی آنها عرضه می شوند که هرکدام قابلیت های خاص خود را دارند. اما می توان در کنار نرم افزارهای حرفه ای طراحی و کار بروی تصاویر ، از یک نرم افزار کامل در زمینه آرشیو ، ادیت ، تغییر سایز ، تغییر فرمت ، پرینت و از این قبیل امور در مورد عکس ها و تصاویر بهره مند شد و با این کار خود را از نصب نرم افزارهای متعدد تک کاره بی نیاز کرد. CodedColor PhotoStudio نام نرم افزاری است که کارهایی که در بالا ذکر شد را همراه با قابلیت های بیشمار دیگر به صورت مجتمع در اختیار شما قرار می دهد. بوسیله این نرم افزار می توانید عکس های خود را با فرمت های مختلف گرافیکی مشاهده نمایید ، آنها را ادیت کنید ، به آنها متن و یا افکت اضافه کنید ، از آنها پرینت بگیرید ، سایز و فرمت عکس های خود را تغییر دهید و از قابلیت های دیگر این نرم افزار بهره مندد شوید. می توانید از عکس های خود آلبوم تهیه کنید و آن را ذخیره کنید ، آنها را دسته بندی کنید و مشکلی همیشگی چون قرمزی چشم در عکس ها را به راحتی بر طرف نمایید. همچنین شایان ذکر است که کاربرد این نرم افزار بسیار ساده بوده و از محیطی زیبا و کاربرپسند برخوردار است. آخرین ورژن این نرم افزار را می توانید هم امنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار تلویزیون اینترنتی ChrisTV Lite 5.60


 

ChrisTV_Lite_5.60_Portable_www.mihandownload.com.jpg

وجود اینترنت را هر روز بیش از قبل می توانیم در اطراف خود احساس بکنیم. امروزه بسیار ساده تر و سریع تر از گذشته می توان به اینترنت دسترسی داشت. امکانات فراوانی که اینترنت در اختیار کاربران می گذارد موجبات گسترش آن را فراهم کرده و به شرکت های تجاری مختلف انگیزه فراهم آوردن امکانات را می دهد تا آن را با سهولت بیشرتی در اختیار کاربران قرار دهند و از این را سودآوری نمایند. حال آنکه اینترنت پا را فرا تر گذاشته و سعی در تصرف قلمرو قدرتمند رادیو و تلویزیون این رسانه های پرطرفدار و کهن سال دارد. امروزه نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که با استفاده از آنها می توان کانال های تلویزیونی مختلف را به صورت آنلاین دید. ChrisTV Lite نام یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است که بوسیله آن می توانید کانال های تلویزیونی مختلف را از طریق اینترنت تماشا کنید. این نرم افزار به شما امکان مشاهده بیش از 800 کانال تلویزیونی را از بیش از 100 کشور دنیا می دهد. کانال هایی را که قصد تماشای آنها را دارید می توانید با تقسیم بندی موضوع ، زبان و نام پیدا کرده و از دیدن آنها لذت ببرید. آخرین ورژن نرم افزار فوق را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود مجموعه وکتور جمعیت Huge crowd all elements


 

Huge_crowd_all_elements_www.mihandownload.com.jpg

امروز در سایت میهن دانلود وکتور های زیبا و کاربردی را برای شما آماده کرده ایم. موضوع این وکتورها مردم و جمعیت است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود و بدون افت کیفیت بزرگ یا کوچک نمایید. همچنین همراه فایل اصلی وکتور ، فایلی تصویری نیز به عنوان پیش نمایش موجود است. 

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار آهنگسازی MAGIX Samplitude 11.0.2


 

MAGIX_Samplitude_11.0.2_www.mihandownload.com.jpg

امروزه نرم افزارهای فراوانی در زمینه آهنگسازی و موسیقی عرضه شده است که می توان با استفاده از آنها موسیقی دلخواه خود را به صورت حرفه ای ساخت ، صدای ساز ها را با یکدیگر تلفیق کرد ، افکت های مختلف بکار برد و از بسیاری از امکانات دیگر بهره مند شد تا در نهایت یک موسیقی زیبا تولید نمود. MAGIX Samplitude نام یکی از نرم افزارهای کامل و قدرتمند در زمینه آهنگسازی و تنظیم است. این نرم افزار محیطی کامل و بی نقص را در اختیار کاربر قرار می دهد و امکاناتی ارائه می کند تا دانش موسیقی خود را بکار بگیرید و از نبوغ خود در جهت ساخت موسیقی استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا های مختلف را تلفیق کنید ، از vst های دلخواه خود استفاده کنید و  از هر آنچه برای ساخت یک آهنگ را نیاز دارید بهره مند شوید. امکان انجام میکس و مسترینگ ، ضبط صدا را می توان از جمله توانایی های این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار قدرتمند را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود مجموعه آیکون های زیبا PostTenebraLux Icon Pack


 

PostTenebraLux_Icon_Pack_www.mihandownload.com.jpg

امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از آیکون های زیبا را برای شما آماده کرده ایم. تعداد این آیکون ها 113 عدد بوده و دارای کیفیت و سایز بسیار مناسبی هستند که می توانید از آنها بهره مند شوید. هر کدام از این آیکون ها در دو فرمت ico و png وجود دارد و می توانید این مجموعه را هم اکنون از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی Xilisoft Mobile Video Converter 6.0.12.0914

Xilisoft_Mobile_Video Converter_6.0.12.0914_www.mihandownload.com.jpg

تلفن های همراه هوشمند امروزه توانایی های بسیاری دارند که یکی از محبوب ترین قابلیت های آنها امکان مشاهده فایل های ویدیویی است. اما اگر فیلم یا ویدیو کلیپی دارید که قادر به اجرای آنه توسط تلفن همراه خود نیستید و یا ویدیوهای شما از کیفیت و حجم مناسبی برای مشاهده در تلفن های همراه برخوردار نیستند می توانید آنها را توسط نرم افزاری کاربردی و قدرتمند چون Xilisoft Mobile Video Converter به فرمت هایی تبدیل کنید که توسط گوشی های تلفن همراه قابل اجرا باشند. این نرم افزار فرمت های مختلف ویدیویی را به فرمت های معروف و محبوبی تبدیل می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید کیفیت فایل ویدیویی خود را تغییر دهید تا مناسب اجرا در گوشی موبایل باشند. نرم افزار فوق از سرعت بسیار مناسبی برخوردار است و همچنین از فرمت های معروفی چون MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, MP3, WMA, WAV پشتیبانی می کند. این نرم افزار کاربردی را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود تم آسمان برای ویندوز سون Skyline Theme For Windwos 7

Skyline_Theme_For_Windwos_7_www.mihandownload.com.jpg

با توجه به محبوبیت ویندوز 7 ، روز به روز به تعداد تم هایی که برای این ویندوز عرضه می شوند نیز افزوده می شود که هرکدام مناسب با سلیقه بخشی از کاربران هستند. اگر شما نیز از جمله کاربران ویندوز سون هستید و از دیدن مناظر آسمانی لذت می برید ، تم Skyline برای شما طراحی شده است. این تم که دارای محیطی بسیار جذاب است می تواند ظاهر ویندوز شما را به طرز زیبایی تغییر داده و نسبت به قبل جذاب تر نماید. این تم دارای ترکیب رنگ بسیار زیبایی است و از تصاویر پس زمینه با کیفیت و فوق العاده ای نیز برخوردار است. این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود رایگان آموزش زبان فرانسوی

http://www.mihandownload.com/ali/frenchv.jpg


این بار در سایت میهن دانلود یکی دیگر از آموزش های فوق العاده زبان را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم بر خلاف آموزش های زبان گذشته به زبان انگلیسی میپرداخت این بار برای شما آموزش زبان فرانسوی را فراهم کردیم.
این آموزش دارای 41 فایل صوتی و یک کتاب مرجع میباشد این آموزش بر خلاف آموزش های دیگری به صورت صوتی ارائه شده است تا کاربر علاوه بر دیدن آموزش در منزل بتواند در اتومبیل خود آن را گوش داده و تمرین کند. شما از این فرصت میتوانید برای یادگیری بهتر زبان فرانسوی استفاده کنید در این صورت حتی در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد! حتی شما میتوانید هنگام ورزش کردن با یک سی دی پلیر معمولی به گوش دادن آن بپردازید و دانش خود را بالا ببرید.!

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود کتاب آموزشی آیلتس همراه با فایل های صوتی Cambridge Practice tests for IELTS 2


Cambridge_IELTS_02_[www.MihanDownload.com].jpg

حتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنند و یا قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و استرالیایی را دارند. امروز در سایت میهن دانلود کتابی را با عنوان Cambridge Practice tests for IELTS 2 برایتان آماده کرده ایم که دومین کتاب از سری کتاب های کمبریج برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد. این کتاب مرجع کاملی از سوالات آزمون آیلتس همراه با پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه ی آنها خود را برای شرکت در این آزمون آماده میسازید. فرمت این کتاب PDF بوده که با استفاده از نرم افزار های پی دی اف خوان مانند Adobe Acrobar Reader قابل اجرا می باشد. همچنین همراه این کتاب فایل های صوتی مرتبط با آن نیز در فرمت MP3 قرار گرفته است که گوش دادن به این فایل ها در هنگام مطالعه کتاب در لهجه و درک بهتر لغت و کلمات به شما کمک می کند.
دانلود کتاب و توضیحات کامل تر در ادامه مطلب موجود است ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود اسکرین سیور رز روی آب Water Rose Screensaver


Water_Rose_Screensaver_[www.MihanDownload.com].jpg

همانطور که مي دانيد اسکرين سيور يکي از برنامه هاي ويندوز براي حالت استراحت سيستم و کاهش مصرف برق مي باشد. از همين رو امروز در سایت ميهن دانلود اسکرين سيوری را با نام Water Rose برايتان آماده کرده ایم. در این اسکرین سیور تصویری از یک رز قرمز نمایش داده می شود که آب در زیر آن در جریان است.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار ارسال ایمیل های زیبا و فانتزی IncrediMail 2 Premium v6.23.4778


IncrediMail_2_Premium_v6.23.4778_[www.MihanDownload.com]-1.jpg

ایمیل از جمله ابزارهای پرکارد ارتباطی در میان کاربران اینترنت می باشد. شاید شما در طول روز تعداد بسیار زیادی ایمیل به دوستان خود در سایت های مختلف می فرستید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که امکانات و قابلیت های بسیار جالبی را به ایمیلهای ارسالی و دریافتی شما اضافه می کند. نرم افزار IncrediMail یک نرم افزار بسیار جالب است که با کمک آن می توانید به جای ارسال ایمیل های ساده، ایمیل های بسار زیبا و شاد برای دوستانتان ارسال کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از صدها شکلک بسیار زیبا و فانتزی در متن ایمیل خود استفاده کنید همچنین افکت هایی بسیار زیبا به گوشه و کنار صفحه ایمیل خود اضافه کنید علاوه بر این می توانید صداهای جالبی را در ایمیل خود قرار دهید و سپس آنرا برای دوستتان ارسال کنید تا به محض خواندن ایمیل صدا پخش شود. امکان قرار دادن تصاویر دلخواه مانند عکس شخصی به عنوان تصویر پس زمینه ایمیل و امکان ارسال ایمیل به سایت های Yahoo, MSN, Google و ... بدون نیاز به لوگین در سایت مورد نظر از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار ساخت گالری عکس دیجیتال سه بعدی Aneesoft 3D Flash Gallery v2.4.0.0


3D_Flash_Gallery_v2.4.0.0_[www.MihanDownload.com]-1.jpg

شما عکس هایتان را برای زیبایی بیشتر درون آلبوم عکس قرار میدهید این در حالی است که با یک نرم افزار ساخت آلبوم عکس به آسانی میتوانید همان عکس ها را بسیار زیباتر درون آلبومی شیک و زیبا قرار دهید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید با کمک آن برای عکسهایتان یک آلبوم مجازی بسیار قشنگ بسازید. نرم افزار 3D Flash Gallery یک نرم افزار بسیار جالب برای ساخت گالری تصاویر می باشد. این نرم افزار محصول شرکت معروف Aneesoft بوده که شما با کمک آن به آسانی قادر خواهید بود تا عکس هایی را که در مراسم های مختلف مانند عروسی ، تولد ، جشن ها و ... گرفته اید را درون یک آلبوم عکس به صورت سه بعدی با قابلیت نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو بسیار زیبا قرار دهید. همچنین می توانید گالری عکس خود را با موزیکی دلخواه میکس کنید تا در هنگام نمایش آلبوم پخش گردد. در این برنامه بیش از 40 نوع قالب آماده قرار دارد که می توانید با انتخاب آنها و وارد کردن عکس های خود در آنها یک آلبوم بسیار زیبا بسازید.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار تبدیل تمام فرمت های مالتی مدیا به یکدیگر AVCWare Total Video Converter v6.0.9.1018


Total_Video_Converter_v6.0.9.1018_[www.MihanDownload.com]-1.jpg

برای اینکه بتوان بر انواع مختلف فایل های مالتی مدیا اعم از صوتی و تصویری مدیریت نمود داشتن نرم افزار تبدیل کننده قوی بسیاری ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است فرمت های مختلف مالتی مدیا را که در زمینه های گوناگون کاربرد دارند به یکدیگر تبدیل کند. نرم افزار Total Video Converter یک مبدل بسیار قدرتمند به منظور تبدیل تمام فرمت های مالتی مدیا به یکدیگر می باشد. این نرم افزار محصول شرکت AVCWare بوده و قادر است تا فایل های مالتی مدیا را با کیفیت بسیار مناسب و در زمان بسیار کم به یکدیگر تبدیل نماید. در این برنامه ابزارهایی برای ویرایش فیلم ها مانند برش ، چسباندن ، اضافه کردن متن ، افکت گذاری و ... قرار گرفته که میتوان از آنها در هنگام تبدیل فایل ها به یکدیگر استفاده نمود. برخی از فرمت هایی که این نرم افزار از آنها پشتیبان می کند عبارتند از: Video: AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP / Audio: MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار چت و گفتگو ICQ v7.2 Build 3159


ICQ_v7.2.3159_Portable_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه نرم افزارهای مسنجر از جمله ابزارهای پرکاربرد کاربران در اینترنت برای برقراری یک ارتباط دو طرفه به شمار میرود. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم ابزاری معروف به برای چت و گفتگو در اینترنت می باشد. نرم افزار ICQ یک نرم افزار مسنجر با امکانات و قابلیت های بسیار جالب می باشد. این نرم افزاری یک وسیله ی ارتباطی برای کاربران عضو سایت ICQ بوده که با کمک آن به راحتی می توانند با یکدیگر چت و گفتگو کنند. امکانات و قابلیت های این برنامه شبیه به نرم افزار یاهو مسنجر است در واقع شما می توانید با کمک آن با دوستان خود چت کنید ، برای آنها پیغام آفلاین بگذارید ، با استفاده از وب کم یکدیگر را ببینید ، وارد چت روم شوید ، فایل ارسال کنید ، به جستجوی دوستانتان بپردازید ، از آواتار استفاده کنید ، اس ام اس ارسال نمایید و بسیاری از امکانات دیگر که نظیر آنها را میتوان در یاهو مسنجر نیز مشاهده نمود. مزیت بسیار خوب این برنامه در مقایسه با نرم افزار یاهو مسنجر امکان ارسال شکلک های بیشتر و جذابتر در هنگام چت و نیز استفاده ی بسیار ناچیز از سی پی یو سیستم می باشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار تبدیل فایل PDF به فایل های متن و آفیس ABBYY PDF Transformer v3.0.100.399


PDF_Transformer_v3.0.100.399_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه فرمت PDF به دلیل امکانات و قابلیت های بسیار زیاد آن یکی از پرکاربرد ترین فرمت های متنی است که در محل های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر است تا فرمت پی دی اف را سایر فرمت های متن و آفیس تبدیل کند. نرم افزار PDF Transformer یک نرم افزار پر قدرت به منظور تبدیل فایل های PDF به فایل های متنی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت ABBYY بوده و از تکنولوژی OCR هوش مصنوعی برخوردار است. شما با کمک این برنامه به آسانی میتوانید در ابتدا با استفاده از ابزارهای درون نرم افزار اقدام به ویرایش قسمت های مختلف یک فایل پی دی اف نمایید و سپس آنرا به فرمت هایی نظیر Microsoft Word (DOC or RTF), Excel, HTML و TXT تبدیل و ذخیره کنید. امکان ارسال مستقیم فایل های PDF تولید شده به عنوان ضمیمه ایمیل و نیز داشتن سرعت بالا در هنگام تبدیل فرمت از جمله قابلیت های بسیار خوب این نرم افزرا به شمار میرود.

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود رایگان فیلم آموزشی پیکربندی پیشرفته شبکه های کامپیوتری سیسکو ACS

http://www.mihandownload.com/ali/cisco_mihandownload.jpg
 

در ادامه آموزش های تخصصی الکترونیک و IT قصد داریم قسمتی دیگر از آموزش های پیشرفته شبکه های کامپیوتری سیسکو را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. در پست های قبلی قسمت اول آموزش شبکه های کامپیوتری سیسکو موسوم به CCNA را در قالب دو آموزش ICND1 و ICND2 را آماده دانلود نمودیم. در این پست قصد داریم بخشی دیگر از آموزش شبکه های کامپیوتری به نام ACS برای شما قرار دهیم. فرد پس از گذراندن این دوره، قادر به پیکربندی یک شبکه با حداقل 350 کاربر و 50 دستگاه را انجام دهد.جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
جهت دریافت فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار پسورد گذاری بر روی فایل و پوشه Protect Folder v3.2.1.0


Protect_Folder_v3.2.1.0_[www.MihanDownload.com].jpg

قطعآ اکثر شما در ویندوز خود فایلهای کاملآ شخصی مانند عکس و فیلم خانوادگی دارید و برای اینکه آنها را از دسترس افراد بیگانه مخفی کنید از روشهای مختلفی استفاده کرده اید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید از فایل های شخصی خود محافظت کنید. نرم افزار Protect Folder قادر است تا پوشه ها و فایلهای شخصیتان را قفل کند. شما با کمک این برنامه به آسانی می توانید بر روی پوشه ها و فایل های دلخواهتان پسورد بگذارید تا قفل شوند. این نرم افزار از سرعت مناسبی برای قفل گذاری برخودار است و برخلاف نرم افزارهای مشابه اینکار را ظرف چند ثانیه انجام می دهد. همچنین این نرم افزار قادر است تا بر روی درایو های کامپیوتر نیز پسورد بگذارد و آنها را نیز قفل کند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار چسباندن چهره ی خود در بدن های مختلف در عکس Face Off Max v3.1.9.2


Face_Off_Max_v3.1.9.2_[www.MihanDownload.com]-1.jpg

حتمآ دیده اید که برخی از افراد عکس صورت خود را در بدن یک فرد مشهور قرار می دهند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می تواند به آسانی عکس صورت افراد را در بدن های مختلف قرار دهد. نرم افزار Face Off Max قادر است تا عکس صورت افراد را در بدن های مختلف جایگزین کند. این نرم افزار از سه مرحله تشکیل شده که در مرحله اول عکس مورد نظر خود را انتخاب می کنید و قسمت صورت را مشخص می نماید، در مرحله دوم بدن مورد نظر خود را وارد نرم افزار می کنید و در مرحله آخر هم صورت به شکل دقیق و خودکار بر روی بدن جایگزین خواهد شد. همچنین در این برنامه عکس هایی از افراد مشهور جهان مانند بازیگران ، خواننده ها ، فوتبالیست ها و ... قرار دارد که می توانید صورت خود را در بدن آنها جایگزین نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود نرم افزار ایجاد نوار ابزار بسیار زیبا بر روی دسکتاپ ObjectDock Plus v2.0.50727


Stardock_ObjectDock_Plus_v2.0.50727_[www.MihanDownload.com]-1.png

دسترسي سريع به قسمت هاي مختلف ويندوز يکي از مهمترين عوامل افزايش سرعت افراد در رسيدن به اهداف خود در کامپيوتر مي باشد. نرم افزاري را که امروز در سایت ميهن دانلود برايتان آماده کرده ايم به شما کمک مي کند تا از هر قسمت از ویندوز خود يک ميانبر بر روی دسکتاب ایجاد نمایید. نرم افزار ObjectDock به شما کمک می کند تا از هر کدام از برنامه ها و پوشه های دلخواه خود میانبری زیبا بسازید تا دسترسی سریعتری به آن داشته باشید. این نرم افزار محصول کمپانی بزرگ Stardock بوده که به جرات می توان آنرا را بی رغیب در زمینه ی ساخت نرم افزارهای زیباساز دانست. با نصب اين برنامه نوار مستطیل شکلی در گوشه ای از محیط دسکتاپ ایجاد میشود و به شما این امکان را میدهد تا با کشیدن و رها کردن قسمتهایی از ویندوز مانند پنجره مای کامپیوتر که زیاد با آن سر و کار دارید، میانبری را بسازید و به آسانی و تنها با یک کلیک در هر کجای ویندوز که باشید برنامه یا پنجره مورد نظرتان را اجرا کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود بازی موبایل جدید و جنگی در فرمت جاوا Gangstar 3: Miami Vindication

Gangstar-3_Miami-Vindication-Java_www.MihanDownload.Com.jpg

بعد از 1 سال انتظار شرکت Gameloft ورژن جدیدی از بازی معروف خود یعنی Gangstar را تولید کرده است . این بازی سومین نسخه از این سری بازی ها می باشد که به تازگی با عنوان Miami Vindication طراحی و تولید شده است عنوان این بازی به زبان فارسی یعنی محافطت از میامی پس مشخصا این بازی در شهر میامی اجرا می شود . فرمت این بازی جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد .
برای دریافت و خواندن دیگر اطلاعات به ادامه مطلب رجوع کنید .

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

دانلود 3 تم گرافیکی برای سونی اریکسون رزولیشن 240x320

3-Love-Theme_SonyEricsson_www.MihanDownload.Com.jpg

مجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های عاشقانه می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های عشقانه نام برد . رزولیشن این تم ها 240x320 می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید .

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

نرم افزار موبایل باز کردن فایل های صوتی و تصویری در آندروید RockPlayer Universal v1.2.18


RockPlayer-Universal-v1.2.18-Android-APP_www.MihanDownload.Com.jpg
همانطور که می دانید با گسترش سیستم عامل آندروید حال زمان آن رسیده که نرم افزارهای کاربری و مفید آن را برای  شما کاربران قرار دهیم . این سیستم عامل با وجود این که مزایا خوبی دارد اما معایبی نیز داراست . از جمله این ها پشتیبانی بسیار ضعیف از فرمت های صوتی و تصویری می باشد به همین دلیل سایت میهن دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربری برای شما قرار داده است که به وسیله ی آن می توانید تمامی فرمت های صوتی و تصویری را اجرا کنید . نام این نرم افزار RockPlayer Universal v1.2.18 می باشد و خوبی آن این است که اگر آن را نصب کنید دیگر نیازی به هیچ یک از نرم افزارها برای باز کردن فایل های صوتی و تصویری ندارد

Download  دانلود  

------------------------------------------------------------

 

[i]

 

 

فال روزانه شما!

 

 

نرم افزار كسب درآمد 2

ورژن 2 نرم افزار كسب در آمد رسید !!!

با كمترین زمان بیشترین درآمد را از اینترنت كسب كنید

 



 

 

امكان دریافت درآمدهای كسب شده در بانكهای ایران

آشنایی با نرم افزار كسب درآمد خودكار

تمام كارها را یك نرم افزار ساده انجام می دهد !!!

بدون نیاز به كار كردن شما... !!!

فروشگاه اینترنتی www.faramarket.com

دوست گرامی اگر شما به دنبال راهی جهت كسب درآمد از اینترنت می گردید كه با كمترین زمان بتوانید بیشترین درآمد را كسب كنید ، این پكیج ، جوابگوی شما خواهد . مهم نیست كه شما تا به حال چه روشهایی را برای كسب درآمد امتحان كرده اید و یا اینكه این روش به نظرتان امكانپذیر می باشد یا خیر ..... بلكه مهم این است كه این شیوه و این نرم افزارها كاملا درآمدزا هستند.

 

نرم افزار خودكار كسب درآمد بدون نیاز به كار كردن و به صورت كاملا اتوماتیك توسط

نرم افزار رباتیك**** پرداخت درآمدتان به حساب بانكی شما در ایران

با استفاده از این نرم افزار ، شما به هیچ عنوان نیاز به حضور فیزیكی خود برای كسب درآمد ندارید بلكه تمام كارها را یك نرم افزار ساده انجام می دهد !!!.... كمترین درآمدی كه از این روش می توان به دست آورد روزانه 3000 تومان و بیشترین درآمد آن هم روزانه 23000 تومان است(به صورت میانگین ماهیانه 300 هزار تومان...بدون اغراق و بزرگنمایی).... و بدون نیاز به كار كردن شما....!!!!

فروشگاه اینترنتی www.faramarket.com

خرید پستی

قیمت : 4000 تومان        تعداد : 1 سی دی

كاملترین جزوه كسب در آمد برای كسانیكه می خواهند از صفر
و با سرمایه كم حتی بدون سرمایه شروع كرده و به ثروت برسند

كاربردی ترین و موثرترین روشها ... صد در صد تضمینی و تست شده
اگر می خواهید به كسب موفقیت بیندیشید حتماً این محصول را خرید كنید

آینده خود را بسازید ...

فروشگاه اینترنتی www.faramarket.com

آموزش گام به گام كسب موفقیت

معرفی سایت های آموزشی كسب در آمد
اگر حتی یك ساعت وقت فراغت دارید آن را به پول تبدیل كنید
در هر شرایطی كه هستید با هر سرمایه ای با هر مهارتی پول بسازید
اگر می خواهید خیلی زود پولدار شوید این فرصت را از دست ندهید
شما هم می توانید لذت موفق شدن را تجربه كنید

فروشگاه اینترنتی www.faramarket.com

خرید پستی

قیمت : 4000 تومان        تعداد : 1 سی دی

روش های پول سازی و كسب در آمد در منزل
كسب در آمد از اینترنت
طراحی وب سایت به صورت مرحله به مرحله
توصیه های مهم در جهت ثروتمند شدن
بیش از 400000 آدرس ایمیل ایرانی برای فرستادن میل های مورد نظر شما


هم با محیط اینترنت بیشتر آشنا شوید
هم از این طریق كسب درآمد كنید....
هرگز از امتحان كردن این روش پشیمان نخواهید شد...
بهترین و موثرترین روشهای كسب در آمد از طریق وب سایت و ایمیل
همراه با نرم افزار كسب درآمد خودكار
و بیش از 400.000 آدرس ایمیل ایرانی
شما فقط كافیست جزوه های كسب درامد را بخوانید و از نرم افزار استفاده كنید
از همین حالا خودتان را در بین ثروتمندان و حر فه ای ها ببینید...

 

فروشگاه اینترنتی www.faramarket.com

خرید پستی

قیمت : 4000 تومان        تعداد : 1 سی دی

بیش از بیست روش مختلف راهكار ها ، كاربرد ها و افشای یك روش استثنائی با سود بالا
شما در این جزوه بهترین را كسب در آمد از اینترنت و بدون اینترنت را فرا خواهید گرفت
هدیه ای به نسل جوان
باورت نمیشه پول در آوردن به همین راحتی باشه
فقط باید از وقتت درست استفاده كنی....
بدون نیاز به سرمایه ی اولیه....

حتما به یكبار امتحان كردنش می ارزه... پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید

 

خرید پستی

قیمت : 4000 تومان        تعداد : 1 سی دی



 
 روش خريد : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

 نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر